/ Forside/ Interesser / Dyr / Fisk / Spørgsmål
10  Gennie 710
Jeg sælger nogle fisk
Fra : Carina76
Vist : 539 gange
20 point
Dato : 16-03-09 13:07

Jeg har 3 sejlfinnemollyer 2 hunner og en han .
Han = Orange
Hun = Sort med små hvide flotte pletter
Hun2 = Hvid

Da mit store akvarie sprang havde jeg kun min 20 liters akvarie tilbage og de måtte derfor komme over i den lille. Da sejlfinnemollyer ikke kan trives i disse små akvarier ville jeg meget gerne hvis der var nogle her inde, om ville købe dem alle 3 .

Jeg bor i Thisted og fiskene kan afhentes ved mig ..

Jeg har købt dem alle for 180 kroner .. Prisen kan vi altid snakke om, men selvfølgelig ikke ny pris

Accepteret svar
Fra : o.v.n.

Modtaget 30 point
Dato : 16-03-09 13:16

Kandu er ikke et annonce blad du burde forsøge med Gul og gratis eller lignende

jeg bor 30 kilometer fra Thisted og kan muligvis godt bruge dine fisk, jeg har "kun" nogle sværd dragere i øjeblikket, hvor store er de ?

Kommentar
Fra : Carina76

Dato : 16-03-09 13:31

Ja jeg ved det godt.. Jeg har sat dem på nogle andre sider også, men vil bare hurtigst mulig af med dem, for de kan bare ikke være i det akvarie ..

De to af dem er fuldvoksne ca. 7,5 til 8 cm. på øjemål.. den sidste hun er ca. 6 cm.

Det ville være kanon hvis du kunne hente dem måske i dag eller i morgen alt efter hvornår du kan..

Carina

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 16-03-09 14:29

Onsdag tidligst (fridag), arbejdet truer forude og du skal ikke holde dem tilbage til mig, hvis du får andre købere

Kommentar
Fra : BarkeBillen

Dato : 16-03-09 14:32

har du nogle rødspættefilet ??

så er jeg køber til nogle.

Kommentar
Fra : Carina76

Dato : 16-03-09 17:21

Hvornår ca. onsdag .. Jeg skal nemlig til Aalborg onsdag :)

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 17-03-09 00:46

Så bliver det sikkert ikke onsdag, jeg er ikke vild med at lægge mine fridage i tidsrammer, og er udpræget B menneske måske får du fiskene solgt længe inden jeg får lejlighed

Kommentar
Fra : Carina76

Dato : 17-03-09 11:59

Okay det er iorden .. Men det er slet ikke sikkert at jeg tager til Aalborg .. Men kan da skrive, hvis at jeg ikke gør :)

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 17-03-09 12:33

Bliv endelig ikke hjemme fordi jeg har nævnt noget om onsdag, faktisk har jeg fri resten af ugen hvis du vil sælge fiskene til mig, så skal vi på et tidspunk over i den private afdeling, jeg skal blandt andet have en adresse at køre efter. Og så er der jo det prisen, et bud: 200 kroner pr kilo ?

Kommentar
Fra : BarkeBillen

Dato : 17-03-09 12:45

kors i røven,det var godt nok ikke en torsk jeg gad at handle med, også for sådan en slat småpenge sådan en smule fisk kan give

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 17-03-09 12:54

Hvorfor surmuler du jeg tester da bare om spørger er vågen

Kommentar
Fra : Mbta

Dato : 17-03-09 13:28

æ bæ buh

Kommentar
Fra : Carina76

Dato : 17-03-09 19:25

hehe .. Nu er de desværre solgt :P

Godkendelse af svar
Fra : Carina76

Dato : 17-03-09 19:25

Tak for svaret o.v.n..

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 18-03-09 00:54

Citat
Nu er de desværre solgt
godt for dig at få fiskene solgt, så hvorfor siger du sesværre tak din din accept af mit indlæg, selv om der ikke var nogen hjælp der