/ Forside/ Teknologi / Hardware / Lydkort / Spørgsmål
10  Sunowich 657
lydkort virker ikke mere - 1024 live
Fra : karstenhou
Vist : 468 gange
104 point
Dato : 02-04-03 15:40

Hvorfor får jeg denne fejlmeddelelse og hvad skal jeg gøre ved det?
Karsten
Windows kan ikke starte denne hardwareenhed, fordi enhedens konfigurationsoplysninger (i registreringsdatabasen) er mangelfulde eller beskadigede. (Kode 19)

Accepteret svar
Fra : xou

Modtaget 114 point
Dato : 02-04-03 15:48

1.fjern driver fra det evt under tilfør/fjern programmer
2.kør regcleaner henstes her - http://www.vtoy.fi/jv16/shtml/software.shtml og fjern KUN det der har med dit lydkort at gøre.
3.indstallere driver igen
du kan selvfølgelig prøve først at indstaere lydkort driver eller springe punkt 2 over og prøve det
ps punkt 2 tag først backup inden du sletter noger under filer -save

Kommentar
Fra : xou

Dato : 02-04-03 15:49

hvis du har xp kan et gendannelse punkt godt klare ærtene
start-programmer-tilbehør-systemværktøjer

Kommentar
Fra : karstenhou

Dato : 02-04-03 16:18

tak jeg løste det selv på en anden måde en den du foreslog
karsten

Godkendelse af svar
Fra : karstenhou

Dato : 02-04-03 16:19

Tak for svaret xou. jeg løste det nu på en anden måde