/ Forside/ Interesser / Fritid / Foto / Spørgsmål
10  Nordsted1 2955
hjælp hjælp
Fra : kivi
Vist : 549 gange
100 point
Dato : 12-03-09 08:19

jeg har dvd photo slideshow pro hvor jeg havde bikset billeder sammmen fra 3 apparater ca 200 stk men da jeg prøver at brænde dem går den i stå ved 93% og siden er der ikke meget gøre jeg har prøvet at brænde dem igen men den går i stå ved 93% hver gang , jeg har gemt dem i en mappe inden jeg begyndte at brænde og jeg kan se dem på min maskine men jeg kan ikke brænde dem og kopiere jeg dem på en anden maskine ser jeg kun firkanter med blomster i ,det skulle være pdm filer de er gemt som,. er der nogen som har et forslag at løse dette problem så jeg ikke skal begynde forfra

Kommentar
Fra : alka

Dato : 12-03-09 09:51

Dine foto har ikke samme fil-format - det viser bl.a. dine firkanter!

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 12-03-09 10:09

Det er vel ikke fordi det fylder for meget?

Det at de er gemt som pdm filer, der er billeder ikke gemt i, det er henvisninger til hvor de er på PC

mvh klaudi

Kommentar
Fra : transor

Dato : 12-03-09 10:33

Når et brænderprogram bare går i stå er fejlen oftest at der mangler diskplads. De fleste brænderprogrammer vil med deres normalindstilling først lave en "arbejdskopi" på harddisken i format svrende til dvd. Den brændes så med diskbuffer til dvd.

Derfor skal du gerne have små 10 GB ledig på harddisken inden du går i gang.
Af en eller anden grund glemmer mange programmører at lave testfunktion og advarsel om manglende diskplads. Programmerne går bare i stå.

Accepteret svar
Fra : Klaudi

Modtaget 100 point
Dato : 12-03-09 11:05

Når du har startet programmet kan du under View>Options vælge placering af de midlertidige filer

Du kan os prøve at hente sidste nye version, hvis du ikke allerede har den

Citat
New features for Version 7.97: (Updated on January 15, 2009)
Adds Abobe Flash SWF and Apple mov output format files.
Fixed error of burning DVD disc occasionally.
Fixed others minor bugs.

http://www.dvd-photo-slideshow.com/whatsnew.html

mvh klaudi

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 21-03-09 10:03

"prik prik" Har du fundet ud af det?

Godkendelse af svar
Fra : kivi

Dato : 28-05-09 11:22

Tak for svaret Klaudi.

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 28-05-09 16:09

Velbekomme