/ Forside/ Interesser / Fritid / Musik / Spørgsmål
10  tedd 8824
Musikprogram!!! ?
Fra : afshinb
Vist : 304 gange
70 point
Dato : 02-04-03 13:46

Hey! Ved i kloge hoveder herinde hvilket program der er ideelt til at lave beats i? Altså R'n'B/hip hop musik. Og godt til at indspille stemmer? Skal det købes eller kan man downloade det?

Kommentar
Fra : Jenskumar

Dato : 02-04-03 14:23

Cool Edit pro

er et godt musik prorgam hvor der er 128 spor ,og du kan nok download det på KaZaa ellers må du købe det.

MVH JENS

Kommentar
Fra : afshinb

Dato : 02-04-03 14:29

Cool edit pro. synes jeg ikke om. Det er ikke godt til at lave beats i!!! Men ellers tak!

Kommentar
Fra : dr_scooter

Dato : 02-04-03 15:17

Der ville jeg godt lige tilføje at cool edit pro, er et af de bedste programmer til at lave beats i... det tager bare sin tid!!!

Mvh. dr_scooter

¤¤¤¤¤ Prøv også Acid pro 4 ¤¤¤¤¤

Kommentar
Fra : polpot

Dato : 02-04-03 15:17

hej.
hvis du ikke er så øvet, synes jeg Q-BASE er et ganske ok program.
mvh
polpot

Kommentar
Fra : hmic

Dato : 02-04-03 16:47

Hejsa.

Prøv : acid pro 4 !!!!!

Det er toppen !!!

Henrik

Kommentar
Fra : nice_giffel

Dato : 15-04-03 13:25

FruityLoops!! Feeeeedt program! Ellers Hammerhead << og det er gratis

Kommentar
Fra : markdkk

Dato : 17-04-03 18:15

Fruityloops 3 er et genialt program