/ Forside/ Interesser / Hus og have / Til- og ombygning / Spørgsmål
10  McBobo 1070
Loft.
Fra : Mosebaek
Vist : 808 gange
200 point
Dato : 10-03-09 08:07

Huset er fra 1977.Er ved at skifte rustik-brædder ud,i køkkenet.Ved nedtagning af de gamle,er jeg kommet til et sted,hvor musene har haft lejlighed.Det er i nærheden af et lampested.De har ædt af rockwoll og alucraft??? ("sølvpapir").Hvordan kan jeg reparere dette,på forsvarlig og billig vis.Det ligger lige under spærene.Under dette alucraft/papir er monteret et forskaldningsbræt,på spærene.Hvorpå rustik brædder bliver monteret.Jeg fristes til bare at supplere det manglende rockwool og så et stykke plastik nedenunder.

Mosebaek.

Accepteret svar
Fra : Frank322

Modtaget 210 point
Dato : 10-03-09 08:58

Bare du sørger for, at der kommer en fugt-spærre imellem som du også nævner, ville jeg da gøre det samme, altså fylde efter med nyt rock-wool hvor gnaverne har været. Måske ville jeg udvide området lidt, så du er sikker på at få det hele med.

Stort arbejde du er i gang med - fortsat god fornøjelse.

Godkendelse af svar
Fra : Mosebaek

Dato : 10-03-09 19:16

Tak for svaret Frank322. Ja,du havde jo ikke mange "konkurrenter",til dette spørgsmål.Men dit svar
er jo positiv.

VH.Mosebaek.