/ Forside/ Interesser / Hus og have / Vand og VVS / Spørgsmål
10  e.c 2605
varmtvandsbeholder
Fra : lask
Vist : 533 gange
20 point
Dato : 10-03-09 06:33

Jeg har netop fået ny akumuleringstank og i den forbindelse har smeden lavet om på systemet så vandet fra tanken går direkte til radiatorene, i modsætning til før hvor det først gik omkring varmtvandsbeholderen Varmtvandsbeholderen er nu kørt ud på en sideline, så det kræver at cirkulationspumpen kører hele tiden for at sende varmt vand omkring den. Før (om sommeren) kunne jeg efter at have fyret op til ønsket temp, slukker for cirkulationspumpen hvorved vi havde varmt vand til 5 dage. Vandet kunne nemlig cirkulerer selv. Han er ikke til at hugge og stikke i, men jeg mener han har lavet det forkert. Ud over jeg nu skal bekoste unødig strøm vil det da også koste en masse varme at have det til at cirkulerer rundt i huset til ingen nytte, Hvad mener i?

Accepteret svar
Fra : 3773

Modtaget 30 point
Dato : 10-03-09 07:00

Ommer.

Få en anden til at kigge på jobbet

Kommentar
Fra : Frank322

Dato : 10-03-09 08:59

Enig med 3773!

Kommentar
Fra : bennymanden

Dato : 10-03-09 14:40

Enig med 3773

Kommentar
Fra : taunusanden

Dato : 10-03-09 20:12

Enig med 3773!

Den VVS'er der har lavet rørene i mit fyrrum har lavet det så det kan køre lige som dit gjorde før, hvilket er en STOR fordel!

Kommentar
Fra : lask

Dato : 10-03-09 20:25

Jeg prøvede at overbevise ham igen idag, men han fatter åbentbart ikke systemet. jeg har besluttet at få en anden til at lave det om, da ham her er ret negativ og sikkert ikke kan finde ud af det.

Tak for svarene!!

Godkendelse af svar
Fra : lask

Dato : 10-03-09 20:25

Tak for svaret 3773.