/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Trådløs / Spørgsmål
10  peet49 1440
Skyline bredbånd ?
Fra : tararam
Vist : 930 gange
100 point
Dato : 10-03-09 06:21

Jeg bor i det midtjyske og har 3km til nærmeste central. Det betyder at jeg max kan få 3mb forbindelse iflg. tdc.
Har kigget på dette Skyline ( www.skyline.dk ) som jo bruger antenne istedet og derfor ingen begrænsning i forbindelse.
Men hvordan virker det. Er der nogen brugere der har Skyline og er i tilfredse med det, service etc.

Kommentar
Fra : nielsjs

Dato : 10-03-09 22:11

lige allerførst skal du ihvertfald skal kikke på deres dæknings kort. Dækningen har stor indflydelse på hastigheden, rigtig stor.
Ellers er der vel ikke så stor forskel ffra firma til firma. Læs dog det med småt!!!!!

Annuller spørgsmålet
Fra : tararam

Dato : 17-04-09 06:47

Jeg har desværre ikke modtaget et gyldigt svar, og annullerer derfor dette spørgsmål