/ Forside/ Interesser / Fritid / Jagt / Spørgsmål
10  TheRealDe.. 4815
Homo Sapiens ?????
Fra : Tonganeseren
Vist : 542 gange
50 point
Dato : 09-03-09 20:01

Båtnakken Bent fra Bottrup kunne ikke forstå, at man ikke gennemfører hundeprøver, i den tid hvor ikke mindst fuglevildtet har brug for ro. Derfor søger han med lys og lygte efter en eller anden medbåtnakke, som kan retfærdiggøre Bent Båtnakkes mishandling af faunaen.
Til det brug har Båtnakken Bent fra Bottrup fundet en notits, hvor man anviser metoden til optælling af agerhøns. Når man er ude at arbejde i marken - med traktoren - eller er i bil på vej rundt i området - så noterer man ned, hvad man ser. Men bette Bent kan jo ikke læse med forståelse og falder i plørevællingen med et gedigent plask. Intetsted står der, at det er jægere med hundem som skal stå for optællingen.
I Guder- hvor Ballehyler og Båtnakke Bent kvajer sig.

Men her er båtnakkens "genistreg":

De mest veluddannede og vel dermed også de klogeste på det område er ansat i D. M.U. Kalø
se havd de skriver om hundetræning og optælling:

http://www.dmu.dk/NR/rdonlyres/658DCB44-24FF-46E6-904D-F78AE8F29A58/0/sehvordan.pdf

Er de dummere end hylekoret- som kalder sig jægere??????????????????????????????????????

Accepteret svar
Fra : Teil

Modtaget 60 point
Dato : 09-03-09 20:05

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 09-03-09 20:07

Kommentar
Fra : lucerne01

Dato : 09-03-09 20:47

Sig mig lige, er der ikke et jagt forum hvor jeres person fnidder ( uanset hvor berettiget den måtte være ) kunne foregå ????

Hvis i lægger mærke til jeres tråde, og der har ved gud været en del efterhånden, så er der ikke mange udover de samme jagt folk der deltager.

Selvfølgelig skal der også være plads til jer på Kandu, men måske i ville få lidt flere forskellige meninger i jeres indslag. Eller det er måske derfor i gør det her på Kandu ?

Kommentar
Fra : gøgeungen

Dato : 10-03-09 02:08

OVER PÅ JAGTVEJ:

OG GIV ET PAR NÆGGERE DERES EGET
lille skud hagl

Stakkels Stats-finanser

Tror virkelig DE er brødre ''OF ARMS''

Knald sgu et par mennesker eller en LUDER der tæsker børn
DET GIVER MERE MENING EN´D ET FORMANDS SKAB

do_nT_ biiiiiiii HAPPY

Solen skinner og fuglene SYNGER SFU OGSÅ

FUCK j_a_r-

Og andre_ der bliber ikke svaret over MSN/
vewnner eller EJ.

leverpostejen har det ikke god mere.

Godkendelse af svar
Fra : Tonganeseren

Dato : 02-05-09 18:46

Tak for svaret Teil.