/ Forside/ Karriere / Uddannelse / Undervisning / Spørgsmål
10  Balcanard 580
Læsergrupper af avismedierne.
Fra : eseses
Vist : 1865 gange
148 point
Dato : 09-03-09 04:11

Hej jeg er i gang med at skrive en dansk opgave om emnet aviser&gratisaviser. Men jeg mangler noget information omkring hvem det er der læser de brugerbetalte avis fx. Politiken, Berlingske Tiden, Jyllandposten. Og hvem der er læsere af gratisaviserne som Urban, Metro Ekspres, 24timer osv.

Jeg har prøvet at syge på google og yahoo, men uden held,

er der nogen der ved om der er lavet undersøgelse omkring læsergrupperne af disse typer aviser...

Jeg kan også godt bruge link til en side hvor der står noget om avisernes reklame indtægter osv.. men det har jeg fundet lidt information om i nogle bøger, men det kan være der er lavet statistikker omkring det fx. avisernes oplags tal og sådan noget.

Jeg vil blive glad hvis der er nogle som kan bidrage med informative links.

Hilsen eseses.

Accepteret svar
Fra : bennymanden

Modtaget 148 point
Dato : 09-03-09 07:14
Godkendelse af svar
Fra : eseses

Dato : 12-03-09 00:56

Tak for svaret benniemand.