/ Forside/ Karriere / Offentlige / Andet offentlige / Spørgsmål
10  jakjoe 697
kommune
Fra : lottemulle
Vist : 366 gange
60 point
Dato : 08-03-09 21:48

hejsa jeg vil gerne vide om det er fuldt lovligt at en driftleder i en sag om et barn .. kan vælge at lytte til mindre tallet ... af flere omgange .. og vælge ikke at lytte til de professionelle... og flertallet og iøvrigt bare skille sig af med dem . der mener noget andet end hun selv... og dermed spilde kosbar tid for dette barns tarv... på forhånd mange tak

Accepteret svar
Fra : Nordsted1

Modtaget 70 point
Dato : 08-03-09 22:04

En sag skal altid ses fra to sider, men som du skriver det, så nej det kan hun ikke

Godkendelse af svar
Fra : lottemulle

Dato : 08-03-09 22:09

Tak for svaret Nordsted1. er du sikker.....

Kommentar
Fra : skytten49

Dato : 08-03-09 22:17

hvis du mener der er foregået noget ulovligt i kommunen, kan og bør du gå til ombudsmanden, der træffer afgørelser i sager i det offentlige

Kommentar
Fra : lottemulle