/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Problmer med administratorret
Fra : goebbels
Vist : 735 gange
500 point
Dato : 08-03-09 20:28

Når jeg prøver at installere office siger vista at jeg ikke har administratorrettigheder. Hvordan slår jeg funktionerne fra der gør at jeg kan installere programmer?

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 08-03-09 20:34

Prøv at højreklikke på programfilen og vælg kør som administrator.

Accepteret svar
Fra : o.v.n.

Modtaget 510 point
Dato : 08-03-09 20:35

Altid når du vil installere et nyt program i en Vista computer: Højre klik og klik på Kør som administrator

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 08-03-09 20:40

O.V.N.......................køb dig en Zepto bærbar - den starter hurtigt op.

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 08-03-09 20:46

Eyvind min Medion er hurtig nok, men den kræver at jeg sidder ved tastaturet og ser på skærmen, jeg har altså også travlt med at hænge lampe op

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 08-03-09 20:49

Slå UAC fra

Klik på "Start" - "Kontrolpanel" - "Brugerkonti"

Her vælger "Slå brugerkontrol til/fra”

Fjern flubenet og tryk OK", ændringerne vil træde i kraft når din computer er blevet genstartet.

mvh klaudi

Godkendelse af svar
Fra : goebbels

Dato : 08-03-09 20:57

Tak for svaret o.v.n..

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 08-03-09 20:59

Selv tak, måske du også skulle prøve forslaget fra Klaudi

Kommentar
Fra : Eyvind