/ Forside/ Teknologi / Hardware / Pc'er / Spørgsmål
10  severino 10622
Outlook Express 6
Fra : Frank322
Vist : 585 gange
31 point
Dato : 08-03-09 19:21

Hej Kandu'er

Jeg har i dag installeret OpenOffice og i den forbindelse slettet Microsoft Office Pakken. Nu er alle mine kontaktpersoner og mapper i Outlook Express 6 forsvundet sammen med kontoen.

Outlook har brugt Word som editor, men ellers har Office pakken og Outlook da vil ikke noget med hinanden at gøre? Er der nogen der ved, hvor alle mine mails og adresser er blevet af?

Jeg har oprettet en ny konto, med de samme server oplysninger som den foregående, det er der jo ikke ændret noget ved, og jeg kan igen sende og modtage mails.

På forhånd mange tak,

Frank Kristensen

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 08-03-09 19:25

Desværre så slettede du dine oplysninger sammen med programmet fordi du ikke havde lavet en sikkerhedskopi af mails, adressekartotek og konto. Surt, men du må til at taste det hele ind igen.

Accepteret svar
Fra : o.v.n.

Modtaget 41 point
Dato : 08-03-09 19:32

Der noget som ikke hænger sammen
Citat
Outlook Express 6 forsvundet sammen med kontoen
Outlook Express har ikke noget at gøre med nogen Office pakke, mener du Outlook i stedet for ? det er ikke sikkert at dine kontakter er slettede, og slet ikke hvis du bruger Outlook Express, filerne gemmes i nogle mapper under Documents and settings, disse mapper er måske intakte og du kan geninstallere din Office og importe kontalkter med mere, ind i din OpenOffice

Kommentar
Fra : Frank322

Dato : 08-03-09 19:37

Hej o.v.n.

Nej, jeg mener heller ikke, at Office pakken og Outlook Express har noget med hinanden at gøre, det er derfor jeg ikke kan forstå, at alle mapper og kontakter i Outlook forsvinder, bare fordi jeg sletter Office-pakken???

Godkendelse af svar
Fra : Frank322

Dato : 08-03-09 19:45

Tak for svaret o.v.n..

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 08-03-09 20:15

Selv tak, men var du ikke lidt hurtig til at acceptere ? Problemet er sikkert ikke løst - eller er det ?