/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
Koster det penge for fastnette
Fra : axelbjarne
Vist : 679 gange
100 point
Dato : 08-03-09 17:59

Koster det penge for fastnettelefonen, at blive ringet op af en mobiltelefon....

mvh.
axelbjarne

Accepteret svar
Fra : Nordsted1

Modtaget 110 point
Dato : 08-03-09 18:02

Nej, det er opringeren der får hele regningen

Kommentar
Fra : Kortoververden

Dato : 08-03-09 18:03

Det kan aldrig koste penge at modtage opkald på en fastnet telefon, ligesom det heller ikke koster noget at modtage opkald på en mobiltelefon, medmindre du tager den med til udlandet

Godkendelse af svar
Fra : axelbjarne

Dato : 08-03-09 18:04

Tak for svaret Nordsted1. Hvor ved du meget....det er fordi de gamles telefon er blevet overflyttet til Telenor...og det påstår, det koster penge, når de bliver ringet op af en mobil...heldigvis er min bror her i dag...

knus Axel

Kommentar
Fra : Smokei

Dato : 08-03-09 18:52

Det kan aldrig koste penge at modtage opkald på en fastnet telefon, ligesom det heller ikke koster noget at modtage opkald på en mobiltelefon

Jo da. ved viderestilling.

Kommentar
Fra : Kortoververden

Dato : 08-03-09 22:07

Heller ikke ved viderestilling, når du viderestiller din mobil til fastnet, så er det på mobilregningen der løber ekstra omkostninger, og det koster altså ikke noget at modtage opkaldet, kun at sende det videre