/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Midlertid mappe ?
Fra : Bimse1
Vist : 657 gange
50 point
Dato : 02-04-03 07:13

Når jeg nogen gange downloder lidt frække og skøre ting , står der at det vil blive overført til miderligtid mappe ? Hvorfor kan jeg ikke selv bestemme det ? Nogen gange kan jeg !
Det er jo lidt svært når man skal finde det igen og nogen gange rense sin maskine for alt det fis og balade man har downloadet ??

Kommentar
Fra : als

Dato : 02-04-03 08:04

Ja men det kan du da også Bimse1. Du kan jo bare gemme på pc-en når du downloader og ikke bare åbne programmet fra downloadboksen som kommer frem når du vil downloade.
Næste gang vælger du: gem på pc'en. Derefter downloader du til skrivebordet og installerer, og vælger evt. en anden mappe at gemme programmet i end den mappe programmet foreslål. Så enkelt.