/ Forside/ Teknologi / Hardware / Pc'er / Spørgsmål
10  severino 10622
Gendannelse af mistede filer
Fra : LottaJ
Vist : 473 gange
134 point
Dato : 08-03-09 14:05

Hej!

En kammerat har en bærbar computer som gik i sort. For at få den igang igen valgte han at køre recoverycd'en som han lavede ved nyerhvervelse af computeren.

Nu er computeren som den var oprindeligt, men han vil gerne have sine billeder igen.

Efter den er tilbage til nystart, med windows, antivirus andre små programmer, finder vi det mærkeligt at det fylder langt over 10GB. MEN ingen steder er der de gamle filer at finde.

Vi har prøvet at køre programmet easyphotorecovery, som gendanner en hel masse filer.
Men ikke de ønskede billeder.

Er der nogen som kender til en måde at finde frem til disse filer, eller er de tabte?

Med venlig hilsen Lotta

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 08-03-09 14:08

De må jo nok anses som at være tabte, i har jo slettet hele disken med recovery
og fået overskrevet billederne

mvh klaudi

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 08-03-09 14:23

Der findes flere forskellige programmer, om du kan bruge dem nu, må komme an på en prøve

Du kan starte med dette program

http://www.recovermyfiles.com/

Accepteret svar
Fra : Nordsted1

Modtaget 144 point
Dato : 08-03-09 14:25

Prøv også at se denne gamle tråd

http://www.kandu.dk/questionhist.aspx?qid=112861

Godkendelse af svar
Fra : LottaJ

Dato : 08-03-09 16:57

Tak for svaret Nordsted1. Det fungerer simpelthen bare - jeg kan ikke takke dig nok for dne hurtige assistance!

Med venlig hilsen Lotta

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 08-03-09 17:01

Jeg kender et par stykker som har haft glæde af dette program:
http://www.recuva.com/download

Du behøver ikke at betale noget med mindre du er meget tilfreds.

Ps. Det er dog tvivlsom med den overskrivning som nok er foregået.