/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
acer espire
Fra : ultra2
Vist : 408 gange
100 point
Dato : 07-03-09 23:00

acer med xin xp home fat 32 40 gb h

er det ikke bedre at den kører nt istedet for fat 32 (den er sindsyg lansom) alt er renset ud så der er kun xp tilbage

kan man formatere til nt uden at slette hd og miste xp

Accepteret svar
Fra : o.v.n.

Modtaget 100 point
Dato : 08-03-09 00:54

Her er et gammel tip, som forklarer hvordan du går fra FAT til NTFS uden at miste data: http://www.kandu.dk/Tip2616.aspx tør du ?

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 08-03-09 00:55

Computeren bliver sikkert ikke hurtigere at den manøvre, men det er da et forsøg værd

Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 08-03-09 08:29

Hvis der er renset så meget ud at der kun er Windows tilbage er den stadig meget mudret af programrester og kommer aldrig til at køre godt.

Så meget desto lettere bliver det også at formatere og geninstallere, det tager kun 45 minutter.

En 40 gb HDD siger mig at det er en ældre sag.......XP kører bedst med 512 mb som minimum.

Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 08-03-09 08:30

Schludder

Der skal stå 512 mb ram.

Kommentar
Fra : ultra2

Dato : 08-03-09 10:18

har renset med revouninst

Kommentar
Fra : ultra2

Dato : 08-03-09 10:22

det er ikke min så jeg tør ikke for den er købt preinstall jeg ved ikke om han har xp skiven

Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 08-03-09 10:37

Og ?

Så har ejeren vel selv anvisningen på hvordan den skal reetableres

Kommentar
Fra : ultra2

Dato : 08-03-09 10:41

muligvis har han

Kommentar
Fra : ultra2

Dato : 08-03-09 10:42

jeg kom lige i tanker om at jeg prøver med nlite

Kommentar
Fra : ultra2

Dato : 08-03-09 15:16

Her er et gammel tip, som forklarer hvordan du går fra FAT til NTFS uden at miste data:
virker meget fint
den er stadig langsom men det er der jo ikke noget at gøre ved

Godkendelse af svar
Fra : ultra2

Dato : 08-03-09 15:16

Tak for svaret o.v.n..

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 08-03-09 15:42

Selv tak, tænkte nok at det ikke var en løsning desværre, du må sikkert ind og se hvilke programmer som kører i baggrunden, og som tager kræftrer fra computeren