/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
Til passede MØJUNGER / igen
Fra : gøgeungen
Vist : 624 gange
265 point
Dato : 07-03-09 22:10

Kode
Jeg skal personligt lige skrive dette...
Hader efterhånden 'røgfarvede' mennesker, der IKKE kan forstå Dansk +
dennes LOV og RET.

HVAD FAN____ ER DER GALT I LILLE ?

Personligt er jeg de sidste par uger på ''op-passet'' af
en på rødhuder, MED våben, som tror de ejer MIG.

SELVTÆGT_tænkte´r jeg.

Kører ikke MC og skal 'forhandles' med MERE.
Poli står og ser til__ hvor ENDER vi.
MIT og DERES/ eller bare mig og dig.

Personligt_ kender jeg desværrre TYPEN, og tvivler på
at Dansk sprog-mangel er problemet.
Ej heller MANGEL på PÆDAGOGIK + og hvad det MEDFØRER af friheder _ IGEN

.

Kode
FRI HASTIGHED

Kommentar
Fra : gøgeungen

Dato : 07-03-09 22:12

Kommentar
Fra : severino

Dato : 07-03-09 22:39

Og hvor vil du så hend med dette lidt rasistiske farveforvirring?

Accepteret svar
Fra : Reset

Modtaget 265 point
Dato : 07-03-09 23:31

Tja, Severino. Et anderledes udtryk for den frustration, som breder sig i den danske befolkning, over de angreb på den måde vi har valgt, at indrette os på.
Der findes åbenbart elementer, som foretrækker den mellemøstlige/middelalderlige facon. Det må med alle midler bekæmpes. Alt andet vil være et tilbageskridt.

Kommentar
Fra : ziggy99

Dato : 07-03-09 23:43

kær copicat har mange navne og intensiv brug af __uk U befordrer ik nødvendigvis iq125, men racisme er en teoretisk narrehat som anvendes af individer der aldrig har set en TeNNiskamkp udkæmpet på neutral græsmark uden heppekor

Kommentar
Fra : severino

Dato : 08-03-09 00:23

Jeg må indrømme, at gode gamle savlende Glistrup, var inde på noget af det rigtige, da han ville sende dem hjem med en flyver, og smide dem ud uden falskærm.

Kommentar
Fra : gøgeungen

Dato : 08-03-09 00:47

Citat
Og hvor vil du så hend med dette lidt rasistiske farveforvirring?

ikke længere end
Citat
--------------------------------------------------------------------------------
Jeg må indrømme, at gode gamle savlende Glistrup, var inde på noget af det rigtige, da han ville sende dem hjem med en flyver, og smide dem ud uden falskærm.

MEN dengang hed RACISMSE ?=====FACISME

Citat
Tja, Severino. Et anderledes udtryk for den frustration, som breder sig i den danske befolkning, over de angreb på den måde vi har valgt, at indrette os på.

Sig det til dette LILLE/ store forum, hvor mennesker VIRKELIGT elsker ? ANDRE
MEN PISSER PÅ FOLK der ligger ned.

ziggy ? = tvivler på du kunne finde et bede-tæppe hurtigt nok, HVIS

DU B,EV TIL ET arabisk STYRET LAND ss

Kommentar
Fra : gøgeungen

Dato : 08-03-09 00:48

ZIGGY = KLUM_me ?????

Godkendelse af svar
Fra : gøgeungen

Dato : 08-03-09 00:52

Tak for svaret Reset.

SKAL IKKE KUNNE SIGE DIG IMOD ELLER

Men på et PISSEPUNKT_______
tager andre end bandefuckere og Politi over.

OG HVOR FANDEN ER ziggy og andre klamme klummer så henne.

Men her------- bor de sgu ikke___
PIS OFFFFFFFF

Kommentar
Fra : gøgeungen

Dato : 08-03-09 00:56

Citat
kær copicat har mange navne og intensiv brug af __uk U befordrer ik nødvendigvis iq125, men racisme er en teoretisk narrehat som anvendes af individer der aldrig har set en TeNNiskamkp udkæmpet på neutral græsmark uden heppekor

LÆS MELLEM LINIERNE_____UDEN SS+ NAZI-HORE-UNGER

Skriv en klumme der ikke er nogen, der VIL UDGIVE.
NEXT

Der kommer ikke mere tiltale fra mig af, SÅ glem at hakke og pisse på mig
Det siger KUN noget om dem, der BLIVER VED...............