/ Forside/ Teknologi / Administrative / MS-Office / Spørgsmål
10  EXTERMINA.. 4373
Leder efter skrifttype
Fra : CSSN
Vist : 724 gange
50 point
Dato : 07-03-09 19:56

Hejsa.

Jeg leder efter denne skrifttype på vedhæftede billed. mener skrifttypen engang har været i windows word for omkring 10 år siden. men har ikke kunne finde ud af hvad den hedder.

Skrifttypen kan se på dette link. det er billedet hvor der står "CONVOY"

http://img522.imageshack.us/my.php?image=unavngivet.png

Er der nogle herinde der kan hjælpe ?

M.v.h.
Chris

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 07-03-09 20:35

Er det måske denne?

http://www.freefonts.dk/details.html?d=4130

Ellers er der mange andre.

Kommentar
Fra : CSSN

Dato : 07-03-09 20:46

nej det er det bestemt ikke. det er vist også rimelig tydeligt, at se at det ikke er!

M.v.h.

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 07-03-09 21:02

Prøv http://www.fonts.com/ - der kan du se "CONVOY" med alle fonts - skie smart.

Hanne

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 07-03-09 21:27
Accepteret svar
Fra : hvaderikkeibrug

Modtaget 50 point
Dato : 08-03-09 06:46

Jeg har en gammel Office 2000. Den skrifttype du søger, ser ud til at være Eurostar Black Extended. Prøv at skrive ordet i Wordart og pres det så lidt sammen, så tror jeg, den er der. Skygger m.v. er nok lagt på i Photoshop.
Eurostar har i hvert fald de firkantede O'er og C og fladen for neden på V og Y.
Men skrifttyper hedder jo forskelligt fra program til program, så i din version kan den hedde noget helt andet.
Skriv ordet i Word, vælg skrifttype og prøv dig så frem.

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 08-03-09 17:58

Det kan også være en speciel designet font til et firma.

Kommentar
Fra : CSSN

Dato : 08-03-09 23:35

så fandt vi den rigtige skrifttype, og point går til. "hvaderikkeibrug"

Mange tusind tak til dig. også til alle jer andre for de mange gode svar :) :) :)

M.v.h. Chrisa

Godkendelse af svar
Fra : CSSN

Dato : 08-03-09 23:38

Tak for svaret hvaderikkeibrug.