/ Forside/ Karriere / Offentlige / Andet offentlige / Spørgsmål
10  jakjoe 697
E boks . kan man downloade ind
Fra : heseda
Vist : 620 gange
50 point
Dato : 06-03-09 12:53

Hej.
Kan man down load, eller kopierer, ALT indholdet fra sin E boks til sin harddisk - på en gang?

Kommentar
Fra : bsorensenas

Dato : 06-03-09 13:00

Man kan få billigt værktøj til dette hos Sandberg A/S. www.sandberg.it

Kommentar
Fra : heseda

Dato : 06-03-09 13:20

Jeg mener - hvis man er tilmeldt E boks

Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 06-03-09 15:57

Jeg tvivler da dokumenterne ligger i forskellige mapper i .pdf format og ikke i en samlet fil.

Men hvorfor også ? man kan jo nøjes med at kigge på det online og så blot downloade det man vil have på egen maskine.

Accepteret svar
Fra : Mad_Nuser

Modtaget 50 point
Dato : 06-03-09 16:30

NEJ det kan man (desværre) ikke

mvh Mad-Nuser

Kommentar
Fra : heseda

Dato : 06-03-09 17:39

LufeA. "Men hvorfor også ?"
Det kunne værer rart - hvis man ikke altid var online.

Kommentar
Fra : heseda

Dato : 06-03-09 17:41

Kan man efterfølgende fravælge E boks - og komme tilbage til "det gamle system" hvor man får tilsendt rudekuverter

Kommentar
Fra : kmb1969

Dato : 06-03-09 18:52

Hvis du går ind i din e-boks under fanen tilmeldinger, kan du se hvem du modtager e-post fra. Ud for hver enkelt "firma" er der en knap der hedder "frameld". Brug den og du skulle gerne få din post som rudekuvert igen.

Kommentar
Fra : heseda

Dato : 07-03-09 16:44

Nu har jeg stilet 2 spørgsmål og fået 2 svar, Mad_Nuser og kmb1969 - og nu kommer 3. spørgsmål. Kan jeg fordele poient mellem dem?

Kommentar
Fra : kmb1969

Dato : 07-03-09 18:07

Du kan "kun" acceptere det ene svar.

Godkendelse af svar
Fra : heseda

Dato : 07-03-09 20:24

Tak for svaret Mad_Nuser.