/ Forside/ Teknologi / Hardware / Pc'er / Spørgsmål
10  severino 10622
Smileys på messenger
Fra : hyldeborg
Vist : 711 gange
100 point
Dato : 05-03-09 21:33

Jeg har lige fået slettet mit Vista og installeret XP på min computer. Det har naturligvis medført at nogle af mine personlige indstillinger er gået tabt. Bl.a. nogle sjove smileys jeg brugte når jeg chattede via messenger. Jeg havde bl.a. en smiley som storgrinede og så stod der "ha ha ha ha" hele vejen rundt om den.
Hvor finder jeg den slags sjove smileys igen? Og hvordan får jeg dem ind i min messenger?

Vh
hyldeborg

Kommentar
Fra : ans

Dato : 05-03-09 21:37

Er der ikke nogle af dine kontaktpersoner, som du har sendt dem til, som så kan sende dem til dig ?

Kommentar
Fra : ans

Dato : 05-03-09 21:38

Hvis du ikke selv kan huske hvor du hentede dem.

Kommentar
Fra : hyldeborg

Dato : 05-03-09 21:39

Det forslag er min søn også lige kommet med. Men det er desværre kun mig i min msn-omgangskreds der er lidt nørdet med de der smileys Så jeg tvivler på at de har gemt dem. Og desuden er der ikke nogen on-line lige nu

Kommentar
Fra : hyldeborg

Dato : 05-03-09 21:39

Jeg har ikke hentet dem nogen steder. Jeg har modtaget dem, men kan ikke huske fra hvem.

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 05-03-09 22:00

Her er der lidt at starte med:
http://sweetim.com/

mvh klaudi

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 05-03-09 22:10
Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 05-03-09 23:01

Når du har fundet en smily du vil have tilføjet msn gør du følgende:

Klik på smilyen - trykker - gem som og gemmer den f.eks i billeder

ind i -msn - (tryk på smilyen ude til venstre, som om du vil sende en) vis alle - opret -

søg efter din smily i f.eks billeder - find den- åben- døb den - klik ok

Dette ser måske rodet ud, men når du begynder som beskrevet, er det meget simpelt

Accepteret svar
Fra : Nordsted1

Modtaget 100 point
Dato : 05-03-09 23:03

Jeg har hentet en del her

http://www.cosgan.de/smilie.php?wahl=18&ziel=bigs

Hvis du ikke kan hitte ud af det, så kan du skrive til mig i pm, så finder vi ud af det via msn

Kommentar
Fra : hyldeborg

Dato : 06-03-09 07:51

Hej Nordsted1!

Jeg har brugt din "opskrift" - den var fin fin

Der er dog en del af de smileys fra cosgan.de der bliver meget små når de bliver kopieret over til msn. Bl.a. dem hvor smileyen "siger" noget, fx "Hallo" eller "Bye"

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 06-03-09 08:42

Ja, jeg har opdaget at nogle af dem bliver små... det må være en fejl fra deres side,

Godt du kunne bruge "brugsanvisningen" for den lød rodet

Kommentar
Fra : hyldeborg

Dato : 07-03-09 17:54

Jeg kunne godt bruge nogen flere af den slags Nordsted1 har sendt mig. Jeg bryder mig ikke om det der med at installere mærkelige programmer, tool-bars osv.

Er der nogen der kender flere gode smileys?

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 07-03-09 18:04

Hyldborg, har du lagt mærke til, at på hver side med smilyer, er der tre forskellige sider??

Når du først har åbnet en side, så kik i toppen af siden, der finder du så de tre forskellige sider

Hold da op, hvor det også lød rodet

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 07-03-09 18:05

Har du selv nogle billeder liggende - jeg har af hunden - så kan du også bruge dem som smilyer, du bruger samme fremgangsmåde som jeg tidligere har beskrevet, men find så billedet i stedet for smilyen ---- ulempen er at billedet bliver meget lille - men det er da en mulighed, for en anderledes smily

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 07-03-09 18:16
Godkendelse af svar
Fra : hyldeborg

Dato : 07-03-09 18:43

Tak for svaret Nordsted1.
Jeg havde ikke set at der var så mange sider

Nu har jeg tilføjet nogen stykker.

Vh
hyldeborg

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 07-03-09 19:02

det var så lidt