/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
Skifte lys i mobilen...
Fra : ThomasWedel
Vist : 576 gange
10 point
Dato : 01-04-03 21:28

Jeg har en Nokia 6310 og vil gerne selv prøve at skifte farve i skærmen, men er det alt for svært eller kan det gøres rimeligt nemt?
Jeg kender kun www.modify.dk hvor man kan købe disse dioder, men er der andre hvor det kunne være billiger?

Kommentar
Fra : pipzi

Dato : 02-04-03 07:35

Prøv at gå ind til en teleforhandler, der er mange der gør det, men også af private folk, er der tit nogen der skifter lyset ud i tlf til næsten ingen penge, jeg ville nok lade nogen andre personer gøre det.

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 02-04-03 11:09

Hejsa

Prøv at kigge på http://www.mobil-siden.dk/nokia/blaatlys.asp

Mvh
Søren

Kommentar
Fra : trabjerg

Dato : 03-04-03 13:31

Husk at vi snakker om lodninger på komponenter, der ikke er større end 1x1mm, så pas på med at få nogen private personer til at gøre det. Tit er lodningerne ikke i orden og telefonen vil gå i stykker med tiden. Vi har set mange telefoner hvor gør-det-selv-manden har været i gang, hvor telefonen er gået i stykker.

MVH
Mikkel

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 13-04-03 12:25

Hej
Sidder lige og rydder op i alle mine åbne / udestående svar. Kan se din stadig er åben, derfor disse spørgsmål:
- Var vores/mit svar ikke fyldestgørende?
- Har du bare glemt at acceptere svar/kommentar (til højre for kommentar)?
- Ønsker du stadig dit spørgsmål stående som åben?

God påske...
Søren