/ Forside/ Teknologi / Internet / E-Mail / Spørgsmål
10  bentjuul 3460
Mozarilla Tunderbird
Fra : bjarnebr
Vist : 541 gange
100 point
Dato : 04-03-09 16:26

Findes der et telefonnr hvor man kan ringe og få support til Mozarilla Tunderbird?

Accepteret svar
Fra : stilkene

Modtaget 110 point
Dato : 04-03-09 16:36
Kommentar
Fra : bjarnebr

Dato : 04-03-09 16:52

Hej stilkene
Det er desværre ikke det jeg søger.

Kommentar
Fra : BertelBrander

Dato : 04-03-09 19:24

Thunderbird er et gratis open source program. En af de ting du må give afkald på er telefon support; det er meget få mennesker der har lyst til at yde gratis telefonsupport.

Hvis du har et konkret problem er jeg sikker på at du kan få alt den hjælp du ønsker, på andre måder.

Kommentar
Fra : bjarnebr

Dato : 04-03-09 22:29

Der er en masse indstillinger jeg ikke kan finde ud af.

Kommentar
Fra : BertelBrander

Dato : 04-03-09 22:38

Hvilke? Jeg bruger selv Thunderbird, og er glad for den.

Kommentar
Fra : JørnRudolph

Dato : 05-03-09 05:45

Prøv det danske support forum, som stilkene foreslår...

eller det Internationale :
http://forums.mozillazine.org/index.php?sid=31461df86f1a0b9e2224207cee49b893

eller :
http://kimludvigsen.dk/phpbb3/index.php

Kim Ludvigsen er god til at give råd !
Han er Firefox & Thunderbird kyndig.
Skriver også i det danske forum, som du fik link til af stilkene.

De 3 steder bruger jeg selv.

Hvad konkret er det du ikke kan "hitte ud af" ?

JR

Kommentar
Fra : bjarnebr

Dato : 05-03-09 11:46

Jeg har i en anden tråd ( http://www.kandu.dk/Spg133059.aspx ) fået det råd at seg kun skulle have et antispamprogram derfor slettede jeg Spamfighter, jeg har stadig antispam som en del af McAfee og i øjeblikket står der (Spam) foran titellinien på alle mails jeg modtager, derfor vil jeg gerne have hjælp til at lave de rigtige indstillinger, for jeg er meget i tvivl om mit antispamfilter virker, og i øvrigt er det mit indtryk at Spamfighter er meget mere effektivt end noget andet, det er grunden til at jeg søger hjælp, og det er nu en gang hurtigere at lave de rigtige ændringer når man taler i telefon direkte med supporteren.

Kommentar
Fra : bjarnebr

Dato : 05-03-09 11:50

Jeg har lige sendt en mail til mig selv, den var også mærket med: (Spam)
Jeg har også det problem at i de fleste mails jeg modtager er de danske bogstaver æ, ø & å erstattet af andre tegn som om afsenderen skriver på et amerikansk tastatur.

Kommentar
Fra : JørnRudolph

Dato : 05-03-09 12:16

Nåh, javel ...

Kender intet til spamfighter.
og bruger Avast ...

JR

Kommentar
Fra : bjarnebr

Dato : 05-03-09 12:22

Hej Jørgnrudolph
Avast er ikke et antispam program men et antivirus program, jeg kender det godt hea selv brugt det før, men fik det råd at bruge et betalingsprogram.

Kommentar
Fra : stilkene

Dato : 05-03-09 13:04

Når du e`n gang har trykket "Ikke spam", så ved den fremover at når den modtager mail fra vedkommende, så lukker den , den ind uden problemer. For det er for den et ukendt afsender, så du godkender afsender, og fremover er det være dit ansvar fra vedkommende, ang. spam, men er der virus i, skal din AVAST nok træde til, eller hvad du bruger til antivirus.

Kommentar
Fra : bjarnebr

Dato : 05-03-09 15:18

Alt det ved jeg godt, men nu mangler jeg svar på hvorfor visse bogstaver er ændret, men jeg må jo nok igang med at stille en masse spørgsmål i de omtalte fora.

Kommentar
Fra : JørnRudolph

Dato : 05-03-09 18:51

Ja - Jeg læste McAffe, tænkte på Anti-Virus

Ved godt at avast! ikke er anti-spam ...

Godkendelse af svar
Fra : bjarnebr

Dato : 06-03-09 10:36

Tak for svaret stilkene.

Kommentar
Fra : stilkene

Dato : 06-03-09 10:47

Jeg be`r.