/ Forside/ Teknologi / Hardware / Skærme / Spørgsmål
10  peet49 1562
Philips Wide TFT 220TW9FB
Fra : tadeo
Vist : 963 gange
500 point
Dato : 04-03-09 06:54

Har nogen på kandu erfaring med denne skærm med indbygget TV tuner?

Jeg mangler en ekstra skærm, da den har indbygget tuner, der kan bruges seperat.
Den har også 2 HDMI tilslutninger.

Hører meget gerne om erfaringer med den.

Mvh
tadeo

Kommentar
Fra : tadeo

Dato : 04-03-09 14:49

http://www.danskdatasalg.dk/?vare=1500251

Linket er nu sat ind, håber på kommentarer nu jeg har forhøjet point.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 04-03-09 14:50

Hvorfor tror du den har indbygget tuner

Kommentar
Fra : refi

Dato : 04-03-09 14:52

Og skulle det være tilfældet kan du være ret sikker på det "kun" er en mpeg2 tuner....

Og så har den kun ½ års levetid.....

Kommentar
Fra : refi

Dato : 04-03-09 14:59

Kan så se via andet link at det har den faktisk...

Men desværre ingen oplysninger om hvilken standard (så det er med 99% sikkerhed mpeg2)

http://accessories.euro.dell.com/sna/productdetail.aspx?c=uk&cs=ukdhs1&l=en&s=dhs&sku=A2250267

Kommentar
Fra : tadeo

Dato : 04-03-09 15:01

refi, det ved jeg s.. godt, men jeg er sikret et par år, er tilsluttet Antennelaug,
de sender efter det halve år du omtaler.

Den tid den sorg

Kommentar
Fra : tadeo

Dato : 04-03-09 15:02

refi, det er kun med mpeg2.

Kommentar
Fra : tadeo

Dato : 04-03-09 15:10

Igen den tid den sorg, jeg har måske stillet træskoene,
eller der er visse planter der ikke forgår så let.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 04-03-09 15:10

Hmmmm...

Måske ikke så ringe endda - den har faktisk alm. analog tuner også....

Se her fra philips hjemmeside...

http://www.consumer.philips.com/consumer/da/dk/consumer/cc/_language_dk/_productid_220TW9FB_00_DK_CONSUMER#/consumer/da/dk/consumer/cc/_language_dk/_productid_220TW9FB_00_DK_CONSUMER

Der kan du i øvrigt også hente brochure på dansk.....

Hvorfor de kalder den monitor skal jeg så ikke kunne sige - reelt er det et TV...

Dog bryder jeg mig ikke om * bag DVB-T - der er INGEN oplysning om typen.....

Kommentar
Fra : refi

Dato : 04-03-09 15:12

Pris og tilslutninger (der er såmænd også scart) taget i betragtning lyder det som et rimeligt tilbud....

Kommentar
Fra : refi

Dato : 04-03-09 15:14
Kommentar
Fra : tadeo

Dato : 04-03-09 15:20

Jeg har talt med Dansk Datasalg, efter deres oplysninger skulle den også kunne modtage analogt signal, det er nu ikke så vigtigt, det meste TV jeg ser, er på mit Samsung TV, men det kan være bekvemt, at side ved Compen og se TV, jeg spiser ofte min aften mad imens.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 04-03-09 15:24

Den ER reelt et TV (med alle tilslutninger) men fungerer samtidig som komputerskærm....

Så det må siges at være OK - bortset fra det med mpeg2 - men det gælder jo også en masse alm. TV så længe de kan slippe af med dem....

Kommentar
Fra : refi

Dato : 04-03-09 15:25

For 2000 får du det næppe bedre

Kommentar
Fra : tadeo

Dato : 04-03-09 15:31

Jeg er tilsluttet nedenstående Antennelaug, til orientering.

http://www.nal-medienet.dk/

Er glad for dine kommentarer refi.

Men min tråd efterlyser erfaringer om denne monitor/tvtuner.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 04-03-09 15:37

Desværre - erfaringer kan jeg ikke tilbyde (men jeg er fristet til selv at anskaffe en )

Dette uanset KAN det ikke være så dårligt til den pris - og med dansk køb og garanti kan jeg ikke se andet end det er det værd....

Prisen er iøvrigt FALDENDE (se mit sidste link)

Kommentar
Fra : tadeo

Dato : 04-03-09 15:41

Det har jeg set refi, har ikke købt noget endnu.

Venter stadig på nogen der har erfaringer.

Kommentar
Fra : tadeo

Dato : 04-03-09 17:05

Håber stadig på kommentarer vedr. mit spørgsmål.

Spørgsmålet står åbent til imorgen hen på dagen.

Annuller spørgsmålet
Fra : tadeo

Dato : 05-03-09 15:28

Jeg har desværre ikke modtaget et gyldigt svar, og annullerer derfor dette spørgsmål

Er ked af der ikke er nogen der har meldt sig med erfaringer om denne skærm.
Vil nu overveje om jeg vil købe den.

Mvh
tadeo