/ Forside/ Interesser / Hus og have / Hus og have / Spørgsmål
10  trimare46 9702
Tilskud til nedrivning
Fra : Hunbjoernen
Vist : 827 gange
200 point
Dato : 04-03-09 00:19

Jeg har en landejendom, hvor jeg skal have revet et af udbygningerne ned. Nu er der så nogen der mener at man kan få tilskud til det. Men der er ikke nogen der kan fortælle mig hvor jeg kan finde ud af noget om det.. Måske nogle af jer herinde ved noget, eller er bedre til at søge på det end jeg er..

På forhånd tak..

Accepteret svar
Fra : Smokei

Modtaget 210 point
Dato : 04-03-09 00:35

Prøv teknisk forvaltning i din kommune

Kommentar
Fra : refi

Dato : 04-03-09 10:00

Visse muligheder er der, men det betinger primært at du bygger nyt efter bestemte energiregler.....

Du får IKIKE tilskud blot for at fjerne dit "affald"

Kommentar
Fra : alka

Dato : 04-03-09 10:58

Hvis du alene skal nedbryde dine bygninger fx fordi de er gl. og uanvendelige - for dyre at vedligeholde, er det for egen regning. Hvis der var tilskud til et sådan projekt, ville kommunerne nok nogle steder i landet give tilskud til de bygninger der står og forfalder af sig selv - eller er ubebolige.

Godkendelse af svar
Fra : Hunbjoernen

Dato : 10-03-09 21:53

Tak for svaret Smokei. De vidste det ikke lige, men fik mig sendt videre i sytemet..

Kommentar
Fra : Smokei

Dato : 10-03-09 22:09

Selvtak