/ Forside/ Teknologi / Internet / Andet internet / Spørgsmål
10  stl_s 3378
Antivirusprogram
Fra : mazda929
Vist : 480 gange
150 point
Dato : 03-03-09 19:04

Hej
Jeg har et seriøst problem med noget antivirus som har gemt sig ( ikke er blevet slettet komplet)
Det er sådan her: Jeg køber et Kaspersky Antivirusprogram, i forvejen er min nye computer preinstalleret med McAfee, så det fjerner jeg, tror jeg. Men da jeg skulle installere Kaspersky, så skriver det at det ikke kan installeres før der er fjernet et program som kaldes for :- " McAfee Internet security with Site Advisor ", og det kan jeg ikke finde nogen steder, så der står jeg nu.
HJÆÆÆLP
M.v.h.
Mazda929

Accepteret svar
Fra : stl_s

Modtaget 160 point
Dato : 03-03-09 19:07
Godkendelse af svar
Fra : mazda929

Dato : 03-03-09 22:05

Tak for svaret stl_s. Det fungerede optimalt, nu har jeg fået fjernet resterne af McAfee og har installeret Kaspersky og er i gang med at scanne systemet, tusind tak for hjælpen
M.v.h.
Mazda929

Kommentar
Fra : stl_s

Dato : 04-03-09 00:29

Selv tak, og tillykke med Kaspersky

Kommentar
Fra : mazda929

Dato : 04-03-09 19:56

Tak skal du have, jeg tror godt nok at det virker, det finder alt