/ Forside/ Interesser / Fritid / Computerspil / Spørgsmål
10  Tri 2316
Wall-E
Fra : elsecharm
Vist : 457 gange
100 point
Dato : 03-03-09 13:18

Min søn sidder fast i sit ps2 Wall-E spil. Han er ombord på AXIOM - følger efter EVE. Han skal nu ha' fat i to nøglekort - det ene sidder ude midt på en "ø" hvor Wall-E ikke kan komme over. Han har minimeret afstanden til "øen" ¨ved at betjene et kontrolpanel i reparationsafdelingen. Han har uskadeliggjort to stewarter i en anden del af reparationsafdelingen (hvor han har fundet en gul gummiand) og kan se ind til kontrolpanelet. Men kan ikke åbne døren fordi den lille "robotfyr" der kan bruges som elektrisk nøgle ikke kan følge ham til døren - der er en glasskillevæg imellem, som Wall-E kan skate over men han kan ikke få "nøglen" med sig derover. Så vidt jeg kan se er der ikke noget han kan gøre.. nogen steder.. meeeen, det passer jo ikke, ved jeg :)
Så please - hjælp min søn med at komme videre med spillet.

Accepteret svar
Fra : Klaudi

Modtaget 110 point
Dato : 03-03-09 14:06

Find enough Blue Energy Charges to open the security door and join EVE!

herfra:
http://faqs.ign.com/articles/895/895844p1.html

mvh klaudi

Kommentar
Fra : elsecharm

Dato : 03-03-09 16:40

jamen det lyder jo fint nok - lige rent bortset fra at der ikke er flere kasser der hvor vi er - og at vi ikke kan åbne den sidste dør på platformen.. security .. ingen nøgle, ingen kode, intet. Det er den dør vi oprindeligt kom via til platformen - så muligvis skal vi slet ikke derind igen. Jeg har prøvet at hjælpe min søsn .. har forsøgt at tage tilløb og så springe over til "øen" men uden held.. efter rigtig mange forsøg endda. For at komme ind til EVE skal vi ha to nøglekort.. og for at få fat i dem - eller ihvert fald i det ene af dem - skal vi kunne kommer over på øen.

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 03-03-09 17:18

Har du læst "WK13" i slutningen i link http://faqs.ign.com/articles/895/895844p1.html

Citat
Procure the nearby red crates and head down to the security door. This security
game is the most simple one; just press each button that becomes yellow. Once
you've got the door unlocked, head back to the room's entrance. Call over the
umbrella bot with the Y button from here. Jump on to the umbrella bot and WALL-
E will bounce up. Keep holding the Y Button and moving forward and WALL-E will
be able to bounce all the way to the crates on the other side. You should now
have enough charges to open the security door. Head back to the beginning area
and open the door to complete the chapter.

mvh klaudi

Kommentar
Fra : elsecharm

Dato : 03-03-09 21:41

Hey Klaudi - tak for hjælpen .. jeg åbnede linket du sendte mig og fandt det rette afsnit .. sku ned til afsnit 4s - og jeg fandt frem til hvordan jeg sku få den lille "nøglerobot" med mig over glasvæggen ... fik aktiveret i kontrolrummet og er kommet videre. :)

Linket er til et pc spil .. men indtil videre kan det sidestilles med ps2'eren selvom det er andre knapper-taster - så endnu engang tak. Jeg har gemt siden i mine favoritter :)

Hilsen elsecharm

Godkendelse af svar
Fra : elsecharm

Dato : 03-03-09 21:42

Tak for svaret Klaudi.

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 03-03-09 21:51

Velbekommen, godt du klarede den

mvh klaudi