/ Forside/ Interesser / Fritid / Jagt / Spørgsmål
10  TheRealDe.. 4815
Ondt i hovedet . . .
Fra : Tonganeseren
Vist : 548 gange
50 point
Dato : 03-03-09 12:45

Det er squ til at få ondt i hovedet . . . af bette Bent`s indlæg. Han skriver ofte uforståeligt, og han mishandling af det danske sprog burde straffes. Men især er bette Bent`s "evne" til at "misforstå" et koncept aldeles forrygende. Når vi andre debatterer riffeljagt, så ævler han løs om Dansk Land og Strandjagt, og når vi drøfter kronvildtforvaltning, så går bette Bent i gang med at tilsvine en eller anden sagesløs midtjysk kennelejer.

Det er altså til at blive helt rundtosset af.

Tag nu bette Bent`s forrige tråd - altså der hvor han skider i sin egen rede. Vi ansvarsbevidste jægere påpegede, for cirka en uges tid siden, at det var halsløs gerning at forstyrre vildtet midt i en tid, hvor de trænger til fred. Men bette Bent kan ikke forstå, at selv om en horde jægere smutter ud og tækker agerhøns, så er der squ da andre dyrearter i faunaen, som bliver stresset. Og fordi nogle lokale foreninger skal ud og jogge, så retfærdiggør det stadig ikke, at det er forkert at stresse vildtet i denne tid.
Men det forstår bette Bent ikke. Jeg tror tændingen er forkert indstillet på ham. Muligvis er han bare dum.

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 03-03-09 12:49

bb1 - der en 3 slåfejl i mit indlæg - en ejefaldsfejl og 2 regulære slåfej. Kan du finde dem bette Bent, så får du 50 point. Vi må jo motivere dig.

Accepteret svar
Fra : centerpoint

Modtaget 50 point
Dato : 03-03-09 14:41

Hej Tonganeser.

Du skriver det som jeg længe har haft lyst til at skrive.

Skal vi ikke bare sige; Tændingen er forkert indstillet hos bette Bent.

Godkendelse af svar
Fra : Tonganeseren

Dato : 03-03-09 14:59

Tak for svaret centerpoint.

Kommentar
Fra : centerpoint

Dato : 03-03-09 16:12

Jeg takker for pointene - men så sandelig også for din analyse af "manden med tændingsproblemer"
Virkeligt rammende og præcist skrevet.

Mvh.