/ Forside/ Interesser / Familie & Relationer / Andet familie & relationer / Spørgsmål
10  clou 540
sød romantisk pige til date
Fra : chablisdanoir
Vist : 287 gange
10 point
Dato : 01-04-03 19:54

overskriften siger næsten det hele men for at gå i dybden er her en extremt romantisk fyr
med et godt job fra vestsjælland der nu i længere tid har søgt efter hende derude...
men intet er dukket op... så spørgsmålet som egentlig ikke er et spørgsmål er om hun findes
pigen der uden videre vil mødes til en romantisk date som måske kunne føre mere med sig...

Kommentar
Fra : skingur

Dato : 01-04-03 20:00

prøv dating.dk

Kommentar
Fra : DK93

Dato : 01-04-03 20:17

Ja tror du er havnet i det forkerte forum

Kommentar
Fra : chablisdanoir

Dato : 01-04-03 20:21

kan glimrende være jeg har besøgt det forkerte forum og dating.dk
hvem gider det - det er ikke andet end ego centrerede personer der
kun har øjne for dem de har kendt i årevis ... hvorfor ikke prøve andet
steds feks. her ?

Kommentar
Fra : Uffe29

Dato : 01-04-03 20:40

respekt klø på

Kommentar
Fra : skingur

Dato : 01-04-03 21:55

Måske skulle du skrive bare en lille smule mere om dig selv for at få respons... jeg ville ikke indlade mig på en date uden ane at det mindste om dig... bare en detalje som hvor henne i landet det skulle være... hvem du er, interesserer dig for, hvilken dejlig middag du havde tænkt dig at servere osv osv...
held og lykke

Kh Christina, der er blevet gift, såååå...desværre!

Kommentar
Fra : solgaard

Dato : 01-04-03 23:11

kandu = dating....?

Held og lykke

Mvh

Solgaard

Kommentar
Fra : summer

Dato : 01-04-03 23:18

chablisdanoir, tag dig i agt. Der er mange skrappe piger på Kandu - uha uha
Med venlig hilsen fra summer, som blev narret godt og grundigt "1.april" i morges af nit barnebarn på 10 år. Hun fik mobilos i går. Så ringede hun i dag med grådkvalt og meget ægte fortvivlelse, at hun havde smadret sin mobil "Morfar tror du du kan lave den?" Med blødende hjerte, lovede jeg hende at lave den. APRILSNAR grinede tøsen Hun har talenter som skuespiller, ingen tvivl om det . Hov

Et velfortjent tillykke Uffe med gevinsten

Kommentar
Fra : chablisdanoir

Dato : 02-04-03 19:31

tjah det her var nok mest ment som en test men I skal da have tak for interressen...
Hvorfor skrive så meget udleverer man sig selv totalt har folk intet at spørge om og dermed
falder interressen... har jeg ret ? (I de flestes tilfælde ER interressen nok faldet men skidt pyt
romantik er åbenbart ikke hvad kvinder/piger ønsker idag... - eller hvad Ss