/ Forside/ Teknologi / Administrative / MS-Office / Spørgsmål
10  EXTERMINA.. 4373
Flytte Word-menu til anden pc
Fra : meiland
Vist : 820 gange
100 point
Dato : 02-03-09 08:08

Hej Alle !

Jeg har lavet en ny menu til Word, som primært er en genvej til mine skabeloner. Menu gemmes i normal.dot.

Nu skal jeg have flyttet menu over på en anden pc. Jeg kan selvfølgelig bare kopiere normal.dot, men er der en anden måde ?? Her overskriver jeg jo brugerens egne toolbar, autotekst og makroer.

En toolbar kan flyttes med funktionen Assistent under Makroer.

Accepteret svar
Fra : granner01

Modtaget 100 point
Dato : 02-03-09 14:15

Det er den bedste måde at flytte det, den måde du foreslår. Der er ingen bedre måde end det.
Så held og lykke med det.

Kommentar
Fra : meiland

Dato : 02-03-09 15:00

Hej granner01 !

Det var ellers et skidt svar

Nå, så må vi håbe at der ikke er for mange der har deres egne makroer....

Måske skulle jeg overveje at lave menuen om til toolbar....

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 02-03-09 19:06

Det du vil har Bill Gates jo ikke regnet med skulle være standart i programmerne. Så du må gå den slagne (besværlige ) vej for at det skal lykkes.

Kommentar
Fra : meiland

Dato : 03-03-09 00:41

Ja, det skal ikke altid være nemt

Godkendelse af svar
Fra : meiland

Dato : 03-03-09 00:42

Tak for svaret granner01.

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 03-03-09 00:53

Selv tak. Og held og lykke med det.

Kommentar
Fra : meiland

Dato : 03-03-09 13:29

Lige en sidste kommentar.

Løsningen har faktisk endnu mere simpel. En menupunkt i en toolbar kan trækkes op i menu-linien. Så det løser mit problem.

Jeg laver menuen i en toolbar. Bruger Assistent til at flytte menuen over på en anden pc og trækker den bagefter op i menulinien.