/ Forside/ Teknologi / Internet / E-Mail / Spørgsmål
10  bentjuul 3460
link i mails
Fra : clou
Vist : 406 gange
100 point
Dato : 01-03-09 21:14

Hej derude

Så har jeg lige brug for hjælp igen

Denne gang drejer det sig om: Når jeg klikker på et link i mine mails, så åbner Mappen Dokumenter, i stedet for linket, hvorfor nu det? kan ikke finde en indstilling til at ændre det

Jeg bruger Outlook 2003 Professionel

På forhånd tak for svaret

Clou

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 01-03-09 21:32

Er det de link du modtager i mails eller er det de link du selv sætter ind i mails?

Kommentar
Fra : clou

Dato : 01-03-09 21:35

granner01 < det er i de mails jeg modtager, men åbenbart kun nogle af dem - dem der kommer fra kandu, kan jeg godt få frem - underligt

Clou

Kommentar
Fra : Tordenkalven

Dato : 01-03-09 22:18

Der KAN være links der skal åbnes med samtidig tryk på CTRL tasten

altså holde CTRL tasten nede mens dy trykker på linket

Accepteret svar
Fra : spørgejørgine

Modtaget 50 point
Dato : 04-03-09 12:53

Prøv at højreklikke på linket - det hjælper tit på vej, og giver dig de muligheder du har for at komme videre/gøre noget.
Højreklik på diverse steder er et fantastisk hjælpemiddel - og så skal man ikke ind i alle menuerne for at finde ud af hvor problemet er.

Godkendelse af svar
Fra : clou

Dato : 02-05-09 19:21

Tak for svaret spørgejørgine. Det hjælper nogen gange, men har på fornemmelsen at der er andet galt - måske "fejl 40"

Clou