/ Forside/ Interesser / Fritid / Madlavning / Spørgsmål
10  dova 6027
Persillehakker i opvasker
Fra : CCjunior
Vist : 3819 gange
100 point
Dato : 01-03-09 20:55

Jeg kom sq til at smide konens persille hakker i opvaskeren. Nu smitter den af ??
Er der nogen husmands råd til at rede skidtet eller er det en ommer ??

Accepteret svar
Fra : piaskov

Modtaget 110 point
Dato : 01-03-09 20:57

Ud med den og ned og købe en ny.
Det er bare ærgeligt men rigtigt surt.
Kom ALDRIG en persillehakker i opvaskemaskinen.

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 01-03-09 20:59

Se her.
Citat
NEM persillehakker 249,00Kr.

Klik for at forstørre
Den originale persillehakker fra NEM. Den hakker og findeler ikke kun persille, men også grønkål, mandler, nødder, citron og appelsinskal, hårdkogte æg, chokolade, ost, løg, rugbrød til tykmælk, kød til tartar etc. Den tåler ikke opvaskemaskine

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 01-03-09 21:00

Køb en ordentlig kvalitet, min persillehakker kan godt tåle opvasker. Men smid den ud du har nu.

Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 01-03-09 21:02

Persillehakker ??

Jeg har ikke haft en sådan i mange år, bruger en stor skarp kniv.......

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 01-03-09 21:35

Altså Luffe den kan bruges til mange ting sådan en persillehakker.

Kommentar
Fra : frieda

Dato : 01-03-09 22:55

Jeg propper persillen i et glas og klipper.

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 01-03-09 23:02

Citat
Køb en ordentlig kvalitet, min persillehakker kan godt tåle opvasker.

Granner
Min er tip top og den bedste jeg nogensinde har haft.
Men den må ikke komme i opvaskemaskinen heller. Den smitter af og den gør at der kommer flyverust
Der er kun en vej og det er ud og så få købt en ny.
Du glemmer det til genglæd aldrig igen og vasker den op i hånden herefter

Citat
Jeg kom sq til at smide konens persille hakker i opvaskeren.

Er det kun din kones

Undskyld ...kunne ikke dy mig

Kommentar
Fra : CCjunior

Dato : 02-03-09 07:11

Jep.. det er kun hendes.
Hun har enda købt den for hendes egene lommepenge. Ud af den smule som jeg lader hende beholde fra hendes løn.

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 02-03-09 10:21

Citat
Hun har enda købt den for hendes egene lommepenge.

Fedterøv
Hun har vel sparet op gennem et år

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 04-03-09 15:30

Har du foræret din kone en ny presillehakker

Kommentar
Fra : CCjunior

Dato : 04-03-09 19:53

Hun har ikke tegnet forsikring, så det kan desværre ikke blive aktuelt..hehe

Godkendelse af svar
Fra : CCjunior

Dato : 04-03-09 19:53

Tak for svaret piaskov.

Kommentar
Fra : piaskov