/ Forside/ Teknologi / Internet / Andet internet / Spørgsmål
10  stl_s 3378
Windows Live Messenger
Fra : marhel
Vist : 458 gange
200 point
Dato : 28-02-09 19:22

Jeg har for nyligt installeret den seneste version af Windows Live Messenger.
Normalt når man installerer en ny version, "følger" ens kontaktpersoner med over.
Men det gjorde de ikke denne gang. Jeg har prøve at importere listen over kontaktpersoner, men det hjalp ikke. Jeg har ligeledes prøvet at geninstallere mange gange, uden nogen forandring.
Nogen der kender en løsning på problemet. Jeg bruger windoes xp.

Kommentar
Fra : BarkeBillen

Dato : 28-02-09 19:35

ja,slet det virusskidt,og install icq

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 28-02-09 19:41

Nej jeg kender ikke en løsning og det lyder mystisk, dine kontaktpersoner er på MSN serveren, når jeg logger ind kommer alle kontaktpersoner automatisk, uanset om jeg bruger Live Messenger på Windows eller Pidgin på Linux computeren

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 28-02-09 20:02

kig lige om der er en eller to pile i det vindue hvor du normalt ser dine kontakter off- og online og klik på dem

ellers

funktioner - indstillinger - layout og se om du skal vinge noget fra eller til

eller funktioner indstillinger - beskyttelse af personlige oplysninger og se om der er noget der skal vinges af eller til der

Kommentar
Fra : marhel

Dato : 28-02-09 20:37

Intet af ovenstående virker. På den side hvor jeg normalt ser mine online/offline kontaktpersoner, står der bare at der endnu ikke er nogen kontaktpersoner på listen endnu. Men dem som har mig på deres liste kan godt se mig.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 01-03-09 00:33

Citat
På den side hvor jeg normalt ser mine online/offline kontaktpersoner
... ok så var
det jo ikke selve messengeren men din live eller hotmail - der skal du rigtig nok tilføje dem igen - det gør du efterhånden som du skriver og besvarer

Kommentar
Fra : marhel

Dato : 01-03-09 00:35

Citat
På den side hvor jeg normalt ser mine online/offline kontaktpersoner

Altså siden i messenger. I hotmail står de stadig som om at de er en del af messenger.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 01-03-09 00:39

jamen så tilføj dem da igen - det er bare at kigge i din mail hvis du ikke husker adressen - så får de en invitation og så er det overstået

Kommentar
Fra : marhel

Dato : 01-03-09 08:45

Citat
jamen så tilføj dem da igen - det er bare at kigge i din mail hvis du ikke husker adressen - så får de en invitation og så er det overstået

Ja, hvis det bare var så nemt. Når jeg så prøver at tilføje dem igen, får jeg bare at vide, at de allerde er tilføjet min liste.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 01-03-09 08:54

ved du hvad - nu ved jeg jo ikke hvor mange kontakter du har - men kopier dem med musen for en sikkerheds skyld og derpå sæt dem ind i et midlertidigt notepad så har du navne(adresser) på dem alle - slet så alle - og inviter dem igen - så kommer de på plads når de har accepteret

Annuller spørgsmålet
Fra : marhel

Dato : 01-03-09 20:49

Jeg har desværre ikke modtaget et gyldigt svar, og annullerer derfor dette spørgsmål

Jeg kunne ikke finde nogen løsning, og endte med at afinstallere messenger, og installere en tidligere version, hvilket gjorde at mine kontaktpersoner dukkede op igen.