/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
vinduer
Fra : bsorensenas
Vist : 582 gange
500 point
Dato : 28-02-09 11:25

hej alle.
Jeg har et lille irriterende problem. Når jeg klikker på et link, er det nye vindue minimeret.
er der en løsning på det, så det undgås?
Jeg har XP browser.

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 28-02-09 11:41

måske. prøv at trække med musen vinduet ud i fuld størrelse (brug ikke maksimer iconet) så luk linket igen og derefter hele browseren. prøv så at åbne browseren og se om det åbner i fuld størrelse

Kommentar
Fra : bsorensenas

Dato : 28-02-09 12:22

Det hjalp desverre ikke tedd.
Jeg mente selvfølgelig ikke browser XP, men Windows XP, browseren er Explorer 8.

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 28-02-09 12:40

nu bruger jeg IE7 men prøv at gå ind under Funktioner og avanceret og se om du kan sætte et flueben der tvinger IE til at åbne nye vinduer maksimeret?

Kommentar
Fra : bsorensenas

Dato : 28-02-09 13:10

Den gik desværre heller ikke tedd.

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 28-02-09 13:15

og du er sikker på du lukkede hele browseren før du prøvede at åbne linket igen?

Accepteret svar
Fra : Klaudi

Modtaget 500 point
Dato : 28-02-09 18:13

Prøv Pagefixer:
http://inky.50megs.com/programdocs/PageFixer.zip

Kode
Luk alle IE vinduer.

Start Pagefixer, sæt hak i "Advanced settings" tryk på "Fill Work Area"
tryk Apply og OK

Lidt info om Pagefixer:
http://inky.50megs.com/programdocs/usingpagefixer.htm

mvh klaudi

Godkendelse af svar
Fra : bsorensenas

Dato : 28-02-09 20:14

Tak for svaret Klaudi.
Det løste problemet!

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 28-02-09 20:51

Velbekommen, ja den plejer at virke

mvh klaudi