/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Hjææææp
Fra : BentHadsund
Vist : 428 gange
200 point
Dato : 27-02-09 17:43

Har et problem (og ved ikke meget om pc´er), problemet er følgende, fik en fejl meddelelse fra Windows og at der var en defekt fil, og skulle starte Windows installations disketten, så langt så godt, er i fuldgang med at geninstallere, og så opstår problemet et stykke hen i processen, hvor jeg skal acceptere slutbrugerlicensaftalen, det kan jeg ikke da min mus ikke virker, jeg kan således ikke komme til at makkere, at jeg acceptere aftalen, hvad har jeg gjort forkert og hvad gør jeg for at få musen til at virke ?

M.v.h.
Bent

Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 27-02-09 17:46

brug tabulator på keybordet, så kan du hoppe ned og skrive et hak i feltet

Kommentar
Fra : BentHadsund

Dato : 27-02-09 17:53

brug tabulatoren på på keybordet skriver du , forstår ikke lige hvad du mener, da jeg ikke kan komme ud af det felt der indeholder licensaftalen............
Bent

Accepteret svar
Fra : Eyvind

Modtaget 210 point
Dato : 27-02-09 17:57

Med tasten lige over Caps Lock kan man hoppe rundt på skærmen indtil der sker en forandring på den knap du vil trykke på - og så kan enter tasten bruges.
Til tider kan også piltasterne bruges.

Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 27-02-09 18:18

nemlig, det er lige netop tabulatoren der sidder der.

Kommentar
Fra : hawaii7

Dato : 27-02-09 18:20

Du må hellere set at få gang i tasterne, så du kan få dit spørgsmål annulleret.

Spørgsmål
- Ubesvarede 1
- Besvarede 6
- Annullerede 7
- Slettede 0
Ialt 14

Godkendelse af svar
Fra : BentHadsund

Dato : 27-02-09 19:40

Tak for svaret Eyvind.

Kommentar
Fra : Eyvind