/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
nokia 6600 fold
Fra : ehkejser
Vist : 471 gange
200 point
Dato : 27-02-09 14:41

Hej allesammen...

Jeg har købt en ny telfon, er der nogle der ved hvordan man slår tastaturlyden fra.

Når man lukker telefonen kan man se tiden på fronten, men den slukker ret hurtigt, kan man lave om på det så man kan se tiden hele tiden.

Med venlig hilsen

EH Kejser.

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 27-02-09 15:31

Du kan udfylde felterne her

http://kundeservice.tdc.dk/privat/mobil/manual/

så kommer der en manualt til din telefon... håber den kan bruges

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 27-02-09 16:54

du kan også i tdc's manual - når du har fundet den frem - skrive

Tastatur lyd

så fremkommer der en del bl.a.

Tryk på Højre- eller Venstre-tasten for at indstille det ønskede lydniveau.
Det valgte lydniveau vises grafisk i displayet

Men det er nemmere at finde rundt når du sidder med telefonen i hånden og læser manualen imens

Under lyseffekter - står der---

3e - "Lyseffekter"

Tryk på Højre- eller Venstre-tasten for at markere Til eller Fra.

men.. se på tdc's side og følg guiden, det er nemmest

Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 27-02-09 19:31

Hvis de har snydt Dig for en manual kan Du hente en her:
http://www.nokia.dk/produktsupport/produktsupport/nokia-6600-fold/vejledninger

På mange telefoner med et lille ekstra display kan man se uret alligevel, dog dæmpet så der spares strøm.

Kommentar
Fra : ehkejser

Dato : 27-02-09 21:40

Jeg har fundet ud af det med talsaturet.

Men kan ikke finde ud af det med uret på den sekundere skærm.

Kommentar
Fra : chicapigen

Dato : 27-02-09 21:49

hej

du skal banke to gange hurtigt efter hinanden på telefonen ( når tlf. ligger sammenklappet ) så kan du se uret , jeg tror ikke du kan ha uret på hele tiden. jeg har selv en 6600 fold , og jeg har lige kigget efter og kan umiddelbart ikke se man kan .

hilsen chicapigen

Accepteret svar
Fra : Nordsted1

Modtaget 200 point
Dato : 27-02-09 23:03

Citat
Når man lukker telefonen kan man se tiden på fronten, men den slukker ret hurtigt, kan man lave om på det så man kan se tiden hele tiden.

Nu har jeg vist været hele manualen igennem....NEJ DET KAN DU IKKE

Godkendelse af svar
Fra : ehkejser

Dato : 28-02-09 00:13

Tak for svaret Nordsted1.

Det var jo et forsøg værd...

EH Kejser.