/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Vittigheder / Spørgsmål
10  Tilde38 720
3773 er du heldig igen???
Fra : piaskov
Vist : 777 gange
25 point
Dato : 27-02-09 14:01

Tror du du "vinder" for 3. gang i træk
Du har vel intet hørt fra vores dejlige og dygtige kandu team

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 27-02-09 14:18

Håber det fandeme ikke.

Har foreløbig sendt 9 (NI) erindringsmails til TIIIIMET. De fleste både til Søren@kandu.dk og til service@kandu.dk Ingen respons overhovedet.

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 27-02-09 14:30

Iøvrigt vandt jeg for 27 dage siden og for 237 dage siden.

Læg mærke til at TIIIIMET har fjernet oversigten over tidligere vindere. Den er man ikke interesseret i nogen skal kende. De kunne jo samles sig til optøjer over, at man lover noget, og så ikke betaler - også kaldet svindel, bondefangeri eller hvad du nu vil. Uhæderligt er det ihverttilfælde. Ellers burde man anføre betalingsbetingelserne!

Sidste undskyldning jeg hørte fra TIIMET var at bogholderen var på ferie. Det er så et halvt års tid siden. Såeeeh enten har vi lange ferier hos www.kandu.dk , eller også snyder vi bevidst!

Kommentar
Fra : dova

Dato : 27-02-09 14:32

Høhø....jeg har da fået min gevinst fra januar...eller

NOT

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 27-02-09 14:59

Kommentar
Fra : dova

Dato : 27-02-09 15:02

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 27-02-09 15:27

Og nu skal de snart holde påskeferie....TIIIIMET

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 27-02-09 15:32

Kommentar
Fra : CCjunior

Dato : 27-02-09 15:34

Sjovt.. Jeg troede det var frivilligt vi var her, men i føler jer åbenbart tvunget til at blive..

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 27-02-09 15:35

Det er det skam, meeeeeen TIIIIIMET har lovet gevinster, men undlader at ryste op med dem = FUP

Kommentar
Fra : yearhouse

Dato : 27-02-09 15:47

Måske skal vi henvende os til KONTANT, BASTA, OPERATION-X eller noget ?

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 27-02-09 16:35

Hjælper 0.

Strømerne kan åbenbart ikke hitte ud af at tage sig af sager der serveres på et sølvfad http://www.dr.dk/DR1/kontant/2009/02/25150204.htm

Lidt synd for de politifolk der har både vilje og lyst, men er decimeret til skatteopkrævere!

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 27-02-09 16:36

Hvorfor skulle kandu-TIIIMET svare, når hverken justitsminister, politidirektør og resten af etaten ikke vil svare????

Kommentar
Fra : chobber

Dato : 27-02-09 16:58

Det er nok, fordi du er en KLOVN 3773

Du er alligevel noget af det DUMMESTE, jeg er stødt på herinde i den korte tid, jeg har været her.

Så her lidt til dig www.kinagrill.dk

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 27-02-09 17:19

Citat
Du er alligevel noget af det DUMMESTE, jeg er stødt på herinde i den korte tid, jeg har været her.

HOV HOV DU. HER I MIN TRÅD TALES DER ORDENTLIGT

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 27-02-09 17:26

LOOOL Chobber! Gad vide om du har forsøgt at stave til Chopper??!!?? Eller om du har en anelse vægt problemer og derfor bliver kaldt Chobber (afledt af Chubby). Hvis du er en af de kloge, har jeg der særdeles fint med at være en af de dumme!

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 27-02-09 17:29

Det er da bare at gå ind på Kandu's supportside.
Direkte præmielink:
www.uafhentedepræmier.kandu.dk
Brugernavn = præmieløs
PASSWORD = 000

Kommentar
Fra : chobber

Dato : 27-02-09 21:18

3773 jeg har nu ingen vægtproblemer, men det har du måske siden du bringer det på bane.
Det er måske for at skjule din ordblindhed, du har udelukkende har valgt tal i dit brugernavn
Jeg er, som bare en ganske alm fyr, der krummer tæer over dig din latterlige tegning

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 27-02-09 23:03

Hvilken tegning....eller skal vi sige god dag igen herr Sylvester.

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 27-02-09 23:05

....eller Kaj fra Struer, aka Paperboy, aka Eddie osv osv

Kommentar
Fra : gribben1

Dato : 28-02-09 00:19

Kære Chobber

Glem alt om at komme igennem med seriøs tale i dette forum.

Det er en sammentømret gruppe der invaderer stort set alle tråde i Kandu - men jeg tror, de har det sjovt med deres inforståede tale.

Det er bare lidt træls efterhånden, at man ikke kan få en ordentlig dialog uden at blive svinet til.

Det jeg ikke forstår er, hvorfor man ikke laver et lukket forum i stedet for at spilde vores tid.

Accepteret svar
Fra : 3773

Modtaget 25 point
Dato : 28-02-09 07:52

-> Gribben

Hvem invaderer? Pia skriver vistnok til mig for at drille! Den der fidusprofil Chobber (som jeg iøvrigt har en fornemmelse af er en af Kaj's nye opfindelser) kommer ind og sviner. Har du overhovedet ikke læst tråden? Fortæl mig lige hvor Chobber er seriøs. Fortæl mig lige hvad DU laver i tråden?

Godkendelse af svar
Fra : piaskov

Dato : 28-02-09 10:18

Hej og god weekend.
Han kan sq ikke fortælle dig hvad han laver for jeg smed ham på porten i denne tråd
Er der noget jeg ikke gider er det "slagsmål" i mine tråde.

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 28-02-09 10:37

Hans retorik ligner i mistænkelig grad eddie_skov/ paperboy/svampearne/rytmehans og hvad hulen ham der Kaj Sylvest ellers har brugt af alias'er. Men Gribben fatter sgu da også minus.