/ Forside/ Interesser / Dyr / Katte / Spørgsmål
10  HelleBirg.. 1440
hill science diet young feamel
Fra : thyfoon
Vist : 587 gange
434 point
Dato : 27-02-09 13:29

hejsa kandusser.

jeg leder efter et sted på nettet at købe hill science diet young feamel nogle der ved hvor det kan lade sige gøre?

Kommentar
Fra : jeb3

Dato : 27-02-09 13:34
Accepteret svar
Fra : dova

Modtaget 434 point
Dato : 27-02-09 15:00

hill science diet young female

Har de lavet sådan en variant

Jeg ved Royal Canin har.....men Hills

Kommentar
Fra : thyfoon

Dato : 27-02-09 18:50

hej dova det er Royal Canin det står bag hill science diet young female

Royal Canin hill science diet young female står der på pakken, sååå søde dova har du et godt link *s*
jeb3 der har jeg været men de har ikke young female

Kommentar
Fra : thyfoon

Dato : 27-02-09 18:55

den er her http://www.dyreneswebshop.dk/product.asp?product=417 men det koster den også ved dyrelæge håber vi kan finde den billiger vores kat er møj kræsen

Godkendelse af svar
Fra : thyfoon

Dato : 28-02-09 18:31

Hej Dova jeg fandt det i england og spare 130 kr ca men i sted for at anuler spg. og lade poin gå tabt så får du dem *s*