/ Forside/ Interesser / Rejser / Rejser & Udflugter / Spørgsmål
10  jakjoe 1830
Fly + hotel links
Fra : Satellit
Vist : 1111 gange
200 point
Dato : 27-02-09 11:43

Er der nogen der har gode idéer til, hvor jeg kan søge efter henholdsvis billige flybilletter til en storbyferie og booking af hotel? Det er min erfaring, at det bliver billigere, hvis man selv arrangerer hele rejsen istedet for at købe en pakkeløsning gennem et rejseselskab.
Vi vil gerne en smuttur til Paris til maj, men jeg synes godt nok at flyrejserne er meget dyre. Men måske jeg kigger de forkerte steder.
Gode links modtages med kyshånd

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 27-02-09 11:49

Hej.
Se her engang.
Vi bestiller altid fly og hotel seperat . Det kan betale sig.
Den pris her er for fly 2 personer
https://bookings.flysas.com/sasdenmark/AirSearchActionResult.do?followAction=AirSearchAction&time=1235732581792

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 27-02-09 11:50

Ellers er der mulighed her for at bestille både fly og hotel.
http://www.travelmarket.dk/flight_hotel.cfm

Accepteret svar
Fra : ans

Modtaget 210 point
Dato : 27-02-09 12:02
Kommentar
Fra : Luke2000

Dato : 27-02-09 16:14

Det er tit en god idee at finde d af hvilken lufthavne der er i området og se hvem der flyer dertil, og så gå ind og søge direkte på flyselskabets hjemmeside.

Man kan også tit søge på lufthavnens hjemmeside.

Kommentar
Fra : Klojs

Dato : 27-02-09 16:45
Godkendelse af svar
Fra : Satellit

Dato : 02-03-09 11:31

Tak for svaret ans.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 02-03-09 11:35

Selv tak og god tur til Paris, hvis det bliver bestemmelsesstedet