/ Forside/ Interesser / Fritid / Knallert / Spørgsmål
10  dova 3104
Hvor er min knallert????
Fra : Flash77
Vist : 1229 gange
150 point
Dato : 26-02-09 23:15

Nu har jeg igen glemt hvor jeg har parkeret min knallert - er der nogen der har set den?

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 26-02-09 23:19

Jeg kan desværre ikke hjælpe dig -- meeen spørg her

http://www.feelingforhealing.dk/?gclid=CJyz6pqf-5gCFRaA3godQD4Mmg

Hun er både seriøs og grundig

Kommentar
Fra : konsul

Dato : 26-02-09 23:24

ja, den holder på hjørnet

Kommentar
Fra : dova

Dato : 26-02-09 23:26

Du har ikke glemt hvor den er....det tror du bare, fordi der hvor du satte den, står den ikke mere....den er nemlig blevet stjålet

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 27-02-09 00:07

Du har ikke glemt det, du har ingen knallert men du må låne min motorcykel http://peecee.dk/upload/view/157244

Kommentar
Fra : Flash77

Dato : 27-02-09 01:18

Dova - det tror jeg ikke.. Den har startspærer.

Kommentar
Fra : Flash77

Dato : 27-02-09 01:20

Nordsted: Tak for dit link - nu leder alle de døde også efter min knallert - så nu skal jeg love for der er kommet skred i efterforskningen...

Kommentar
Fra : scootergrisen

Dato : 27-02-09 03:35
Kommentar
Fra : alka

Dato : 27-02-09 07:19

Hva fan' Flash77, du har jo tunet den - hold da helt kæft, hvor den kører stærkt! Du kunne godt have tanket den op inden!!!!

Kommentar
Fra : taunusanden

Dato : 27-02-09 19:15

Jeg har stjålet den og solgt den i dele

Kommentar
Fra : vvdriver

Dato : 27-02-09 21:35

Citat
Jeg har stjålet den og solgt den i dele

Så vil jeg have mine penge igen.
Du skrev i annoncen,det var dele du skulle sælge,for en kammerart som havde slået hovedet,og derfor ikke selv var i stand til at sælge delene.
vvdriver

Kommentar
Fra : scootergrisen

Dato : 27-02-09 21:44
Kommentar
Fra : scootergrisen

Dato : 27-02-09 21:47
Kommentar
Fra : Spotbot

Dato : 28-02-09 11:33

De synske ved det "altid"

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 28-02-09 11:36

Har du ikke fået den endnu

Kunne frøken Hokus Pokus taget på ferie??

Kommentar
Fra : Flash77

Dato : 28-02-09 20:35

Nej - hokus pokus damen var ikke til nogen hjælp. Hun sendte 1500 Ånder ud at lede efter den, og gav mig en fjernhealing som kun har givet mig hovedpine. Og knallerten er ikke blevet fundet endnu. Der må vist flere point i spil her - så kan det være det rigtige svar kommer...

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 28-02-09 20:58

Har du set efter her
http://www.veteraner.dk/

mvh klaudi

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 28-02-09 21:13

Jeg så et par unge drenge komme spurtende med en knallert. De bar den fordi den tilsyneladende var låst. Var det din knallert?

Kommentar
Fra : bennymanden

Dato : 28-02-09 21:48

Hvis den var rød, så er den på vej til Polen -
jeg så to mystiske personer læsse den bag ind i en WV kassevogn til morgen, den var på Polske plader ........... så den ser du ikke mere

Kommentar
Fra : MicroAFA

Dato : 28-02-09 21:53

Hvad er meningen med det spørgsmål?
Er der noget jeg ikke helt fik med?
Hvad er der for et spørgsmål:
Citat
Nu har jeg igen glemt hvor jeg har parkeret min knallert - er der nogen der har set den?

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 28-02-09 22:00
Kommentar
Fra : bennymanden

Dato : 28-02-09 22:12

Jamen lille MicroAFA ----
Citat
Hvad er meningen med det spørgsmål?
Er der noget jeg ikke helt fik med?
Hvad er der for et spørgsmål:

.......... det er jo en mand der leder efter sin knallert - er det så svært at forstå ???

Kommentar
Fra : muldvarp1

Dato : 01-03-09 00:40

Du må en tur i kirke Flash77 , når Præsten oplæser det 10`nde bud kan det være at du husker hvor du parkerede den.

Kommentar
Fra : Flash77

Dato : 01-03-09 01:32

Bennymanden: Ja - det er en rød Puch Maxi. Jeg tror du er den der indtil videre er tættest på at opklare mysteriet. Der er en grøn mælkekasse bagpå.

Kommentar
Fra : Flash77

Dato : 01-03-09 01:36

Nordsted: Jeg tror der skal hjælp til fra højere magter... Hokus pokus damen praler af på sin side at kunne fjerne hovedpine, så jeg må kontakte hende igen. Skal jeg spørge hende om noget fra dig når jeg nu er igang alligevel? Det koster kun 175 kr. at få svar på ekstra spørgsmål når man er igang.

Accepteret svar
Fra : bennymanden

Modtaget 150 point
Dato : 01-03-09 03:00

Jamen så er der ingen tvivl Flash77 -
Citat
Der er en grøn mælkekasse bagpå.

......... den ER på vej til Polen - desværre

Godkendelse af svar
Fra : Flash77

Dato : 09-03-09 14:58

Tak for svaret bennymanden.

Jeg fangede de banditter ved den polske grænse, og har nu fået min dejlige knallert tilbage.

Kommentar
Fra : bennymanden

Dato : 09-03-09 22:25

Selvtak Flash77

Citat
Jeg fangede de banditter ved den polske grænse, og har nu fået min dejlige knallert tilbage.

- det glæder mig at høre - den er jo slet ikke til at undvære når man først har prøvet at have sådan en ..............

Pas nu på den fremover

hilsen
Bennymanden