/ Forside/ Teknologi / Multimedie & design / Andet multimedie / Spørgsmål
10  miritdk 2644
Micosoft Office?
Fra : annefj
Vist : 489 gange
20 point
Dato : 26-02-09 21:54

Hvad er Microsoft Office Genuine advantage?

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 26-02-09 21:58

Et program der tjekker om din office er ægte

mvh klaudi

Kommentar
Fra : annefj

Dato : 26-02-09 22:00

Jeg får beskeden, at kopi af Office ikke er ægte. Hvad gør jeg?

Accepteret svar
Fra : IBM760

Modtaget 30 point
Dato : 26-02-09 22:04

Ægte Microsoft-programmer

Du kan læse mere her: http://www.microsoft.com/genuine/office/Offers.aspx?displaylang=da

Office Genuine Advantage-tilbud

Brugere af ægte Office XP-, Office 2003- eller Office 2007-produkter inviteres til at udnytte følgende specialtilbud og overførsler, som kan hjælpe med at få mere ud af Office. Er du ikke sikker på, at din kopi af Office er ægte? Vælg et tilbud, og find ud af det. (Accepter Office Genuine Advantage-valideringsværktøjet, når du bliver bedt om det)

Men bortset fra det, forventer du virkeligt at folk vil svare på dine spørgsmål - når du er så dårlig til at acceptere svar?

Citat
Spørgsmål
- Ubesvarede 2
- Besvarede 2
- Annullerede 10
- Slettede 0
Ialt 14

Kommentar
Fra : IBM760

Dato : 26-02-09 22:05

Citat
Jeg får beskeden, at kopi af Office ikke er ægte. Hvad gør jeg?

Har du registreret produktet og hvilke Office pakke eller andet produkt, snakker vi om?

Godkendelse af svar
Fra : annefj

Dato : 26-02-09 22:06

Tak for svaret IBM760.
Undskyld jeg kender ikke Kandu så godt.

Kommentar
Fra : nielsjs

Dato : 26-02-09 22:07

hvis den er ægte er der nöget galt og må ringe til microblo

Kommentar
Fra : annefj

Dato : 26-02-09 22:08

Aner det ikke, jeg har købt computeren med Officepakken indstalleret

Kommentar
Fra : IBM760

Dato : 26-02-09 22:11

Citat
Undskyld jeg kender ikke Kandu så godt.

Du har da været medlem siden 2003.

Prøv at læse nogle af punkterne under brugerservice.

Nu har du allerede lukket spørgsmålet - nu modtager du ikke flere mail's på dette spørgsmål.

Kommentar
Fra : IBM760

Dato : 26-02-09 22:17

Citat
Aner det ikke, jeg har købt computeren med Officepakken indstalleret

Hvilken udgave af Officepakken - 2000 / 2003 / 2007 og er det evt. en prøveversion.
Det er ret almindeligt i dag, at prøveversionen af Office 2007 er installeret på maskinen - men den gælder normalt kun i 3 mdr.

Håber, at du selv læser med på spørgsmålet - som jeg skrev i PM til dig.

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 26-02-09 22:41

http://peecee.dk/upload/view/157227

Her er office programmet der passer til annefj

Kommentar
Fra : Natravnen

Dato : 05-03-09 19:25

Jeg har samme problem og har i dag talt med Microsoft.
Jeg har originaldisketten Windows xp prof (dk-version), MEN office er uægte, viser det sig, og jeg blev gjort opmærksom på, at det kun er et spørgsmål om få dage, at de uægte versioner bliver blokeret af Microsoft.

Jeg har til dels løst problemet her og nu ved at installere programmerne *Open office* (til dokumenterne) og *Thunderbird* for ikke at miste alt, hvad jeg har i Outlook.

Programmerne er gratis og meget nemme at installere, men har har ét problem, nemlig Frontpage, som Open office IKKE kan dække, og desværre har jeg opbygget min store hp i Frontpage.

Sidespørgsmål fra mig er derfor:
Ved I, i hvilken version af Office Frontpage ligger?
Jeg har ikke kunnet se det i nogen af de tilgængelige pakker.

På forhånd tak!

Kommentar
Fra : JegErHer

Dato : 05-04-09 08:18

Natravnen: Dette er en gammel "lukket" tråd, så opret dit spørgsmål i en ny tråd.

PS. "MS Office Frontpage" opdateres ikke mere, og antal af servere som supportere frontpage er kraftigt nedadgåenden.