/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
London.
Fra : Mosebaek
Vist : 517 gange
100 point
Dato : 26-02-09 21:51

Læg mærke til den store gule bygning til v.i billedet.Er det Park Court Hotel??????
Længe siden jeg har været i London.

http://peecee.dk/upload/view/157214

Ååhh... der er forresten også et brudepar.

Mosebaek.

Kommentar
Fra : scootergrisen

Dato : 26-02-09 21:54

Ja de fylder godt i billedet de 2 store bygninger.

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 26-02-09 22:09

øh hvafornoget London?

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 26-02-09 22:14

Det kunne du alligevel ikke stå for hva'

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 26-02-09 22:24

Bare dog de fjollede mennesker kunne flytte sig lidt så man kan beundre bilen.

Ps. Hun skulle nok ikke have kogevasket den kjole.................nej hvor må hun fryse.

Kommentar
Fra : timeglas

Dato : 26-02-09 23:01

ha ha ha ja men tror desværre ikke det er London. Ved ikke lige hvor billedet er taget, men bygningerne ligner ikke noget der står i London

mvh timeglas

Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 27-02-09 04:18

Brudeparret er næsten stensikkert englændere, prøv at zoome ind på bruden.............altså hendes ansigt

Den gule bygning er fransk.

Kommentar
Fra : Mosebaek

Dato : 27-02-09 07:48

Citat
Den gule bygning er fransk.

Jeg har selv tænkt lidt på det franske.De er jo på mange måder mere frigjorte end englenderne.
Og her er de jo næsten frigjorte.

Mosebaek.

Kommentar
Fra : Mosebaek

Dato : 27-02-09 07:55

Gad vist om brudevalsen,blev til ballondans.

Mosebaek.

Accepteret svar
Fra : piaskov

Modtaget 100 point
Dato : 27-02-09 09:41

Leif siger lige at hun endelig skal passe på ikke at få hikke

Godkendelse af svar
Fra : Mosebaek

Dato : 27-02-09 16:05

Tak for svaret piaskov.Og hils Leif.Tak til alle indlæggere i denne tråd,for jeres humoristiske sans.
Jeg tror vi kan konkludere,at her er der ikke brug for en ballonudvidelse.
(Undskyld hjerte-patienter).

VH. Mosebaek.

Kommentar
Fra : Mosebaek

Dato : 27-02-09 16:08

Uvist af hvilken grund,kom jeg til at tænke på at Arla sænker mælkeprisen igen.

Mosebaek.

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 27-02-09 16:28

Citat
Jeg tror vi kan konkludere,at her er der ikke brug for en ballonudvidelse.

Tak for et dejligt grin og god weekend

Kommentar
Fra : Mosebaek

Dato : 27-02-09 18:31

Selv tak pia.Og i lige måde.

VH. Mosebaek.