/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
Nokia 6110 Navigator- nyt SD
Fra : CCjunior
Vist : 483 gange
100 point
Dato : 26-02-09 19:14

Jeg har et nyt SD kort men kan ikke få lov til at overføre koderne til navigationen.
Jeg har sat tlf til som data overførsel og det nye kort er sat i kortlæser. Så skulle man kunne overføre. Men det dutter ikke. jeg kan slet ikke få adgang gennem Nokia PC suite

Kommentar
Fra : refi

Dato : 26-02-09 19:33

Nokia PC suite vil nok have kortet til at SIDDE i telefonen

Kommentar
Fra : refi

Dato : 26-02-09 19:34

Det kunne også være fordi din kortlæser IKKE kan læse kortet - det er måske et HS kort

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 26-02-09 19:50

Ikke alle kortlæsere kan læse SDHC eller SDHS kort.
Jeg har den kortlæser (foto) og den kan læse alle SD xx
http://www.multimediaworld.dk/templates/imw-product.asp?ProductGuid=FCR%2DML&GroupGuid=3830&SelectedGroup=3830

Kommentar
Fra : CCjunior

Dato : 26-02-09 21:46

øhh. Refi dit forslag er altså at jeg propper både det nye og det gamle kort i telefonen.. Det skal sq nok blive underholdende... Du er vel en af dem som døjede gevaldigt med diskette drevet når den bad om disk nr 2..hehe..

problemet er ikke at jeg ikke kan se mine kort. jeg kan sagtens fllytte data fra telefon over på nyt kort, men når jeg så monterer det nye kort så kan jeg ikke få adgang til kortet over Danmark

Kommentar
Fra : refi

Dato : 27-02-09 08:49

Citat
øhh. Refi dit forslag er altså at jeg propper både det nye og det gamle kort i telefonen

Hvor har du set DET forslag

Der er da ingen der har bedt dig om at have 2 kort i telefonen

Hvis du bruger kortlæser , så lad være med at benytte Nokia Suite...

Men tjek nu lige om din kortlæser overhovedet kan læse kortet....

Hvis det er data fra det kort der sidder i telefonen der skal over på nyt kort, må du jo lagre dem et sted i mellemtiden...

Kommentar
Fra : CCjunior

Dato : 27-02-09 15:30

Har prøvet alle mellem regninger..

Har flyttet fra gammelt kort til mappe og tilbage til nyt kort. Både hvor kortene har været i telefonen og hvor de har været i kortlæser.
Jeg har prøvet at flytte hvor gammelt kort sad i tlf og nyt i kortlæser og modsat.. men samme problem. Den får ikke registreringen med eller hvad det nu er den misser. Den spørg endna om den sakl tage skjulte filer med men det er sq ikke nok..

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 27-02-09 17:19

Måske det skal clones over på det nye kort. (så absolut alt kommer med)

Men hvordan man cloner SD kort ved jeg ikke.

Annuller spørgsmålet
Fra : CCjunior

Dato : 27-02-09 22:36

Jeg har desværre ikke modtaget et gyldigt svar, og annullerer derfor dette spørgsmål

Jeg prøver om ikke jeg kan få hjælp i et mobil forum.. men tak for forsøget