/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
goaften danmark optaglse søges
Fra : Eyvind
Vist : 424 gange
300 point
Dato : 26-02-09 18:33

Hej - jeg mangler en elektronisk optagelse af denne aftens go aften Danmark.
Jeg har selv optaget lidt med en VHS men mangler en elektronisk optagelse.

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 26-02-09 18:40

Var du da i tv Eyvind

Accepteret svar
Fra : ans

Modtaget 310 point
Dato : 26-02-09 18:40

Så holder du dig vågen til kl. 03:25 så bliver udsendelsen genudsendt og du kan så optage den digitalt ....kan du ikke det ???

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 26-02-09 18:46

Eyvind.... hvis du ikke har en DVD-optager, så sig til så kan jeg optage det for dig

Jeg holder mig altså ikke vågen--- men sætter den til at optage

Godkendelse af svar
Fra : Eyvind

Dato : 26-02-09 18:56

Ans du er en skat ........................ tak.
(det er blomster)
Jeg har sådan en harddisk optager som nok kan klare det.
Men jeg kunne ikke nå at få den til at fungere - den kan nemlig ikke indstilles samtidig med at man ser på.................................

Kommentar
Fra : ans

Dato : 26-02-09 19:12

Selv tak

Citat
Jeg har sådan en harddisk optager som nok kan klare det.

Så husk lige at kl. 03:25 er den 27.02.09 (hvis den bliver sat til automatik).

Jeg håber, at du får det til at fungere i løbet af natten

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 26-02-09 19:43

Tja det er egentlig pussigt - men video / dvd /Tv styring er ikke lige mig, men det er måske de fjollede små taster med minitekst og ugennemskuelige symboler.
Nå men nu har jeg tid nok......................der er længe til kl. 3:25

Ps. Jeg skal nok huske datoen.

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 27-02-09 11:48

Super - det lykkedes at optage.
Heldigvis kan jeg overføre til en DVD og evt. rippe den til elektronisk forsendelse.
Tak for hjælpen.

Ps. Det er ikke alle de udtalelser som vi ser der er ægte. (slik) Men direkte manipulerede udtalelser, tilrettelagt af journalisten.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 27-02-09 11:55

Godt at det lykkedes

Citat
Ps. Det er ikke alle de udtalelser som vi ser der er ægte. (slik) Men direkte manipulerede udtalelser, tilrettelagt af journalisten.

Hvor ved du det fra ??

Desuden kan Go' Aften Danmark også ses på tv2 Sputnik

http://sputnik.tv2.dk/index.php/channel_id-2069481.html?menu

Jeg så udsendelsen i dag.

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 27-02-09 14:41

Min viden har jeg fra første hånd - fordi jeg kender de børn der nærmest fik lagt ordene i munden.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 27-02-09 14:49

Børnene på rulletrappen ?

Vil det så sige, at det er "svindel" med de udtalelser, der kommer fra dem på rulletrappen ???

Føj da

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 27-02-09 17:39

Ja - den ene dyrker sport på eliteplan og spiser næsten ikke slik.
Men de blev simpelthen lokket til at udtale sig.
Nå - det må de selv om..........................................men regne med TV kan man vist ikke.

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 27-02-09 17:53

Ans - Nu har jeg sendt dit link videre, så kan det vist ikke være nemmere.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 27-02-09 18:06

Som forælder til de børn ville jeg klage, over at der blev manipuleret med det svar de skulle give.

Godt de ikke spurgte mig .... jeg ville selv bestemme mit svar, men så var det sikkert "klippet" fra.

Fint at du kunne bruge mit link

Nu vil jeg lige se "rulletrappen" igen.

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 27-02-09 18:12

Og så kan du selv gætte hvem der dyrker sport.