/ Forside/ Interesser / Fritid / Motorcykler / Spørgsmål
10  3773 1345
Gammel Yamaha MC
Fra : SWonder
Vist : 427 gange
50 point
Dato : 01-04-03 14:05

Hejsa jeg har lige købt en gammel Yamahe MC til restaureting fer billige penge.
Jeg er ikke klar over hvad den heder eller hvor stor den er, men jeg gætter på at den er fra sidst i 70erne og er ca. 125ccm. den har rørstel og har en et cylindret 2-takt motor..
Er der nogle der har erfaringer med sådane MCér eller hved den eventuelt heder og moske kender en hjemmeside hvor der er nogle billeder og oplysninger

Kommentar
Fra : mccracken

Dato : 01-04-03 17:29

Av! den var svær.
Der er formentlig tale om en Yamaha AS 125 2 CYL, du kan se et billede af en 69' model på http://w1.278.telia.com/~u27807366/pictures/motorcyklar/yamaha125(3).jpg
men mere ved jeg ikke. Skriv evt. til Yamaha Clu århus. Eller danskveteran motorcykleklub www.dvm.dk/
det kan være de ved mere.

venlig hilsen McCracken

Kommentar
Fra : mccracken

Dato : 01-04-03 17:38

Ups! jeg havde overset at der var tale om en 1-cylindret mc! sorry.
Så kan der være tale om en DT 125 MX(79 -83)

håber det hjalp?

venlig hilsen McCracken

Kommentar
Fra : mccracken

Dato : 01-04-03 17:40

Lige et link til billeder, så du kan se om det er en DT 125 MX

Kommentar
Fra : mccracken

Dato : 01-04-03 17:40
Kommentar
Fra : SWonder

Dato : 01-04-03 17:46

det er moske en RS125.......Hved du om det er svært at få en registrerings atest??????????

Kommentar
Fra : mccracken

Dato : 02-04-03 10:43

Nej, jeg har ikke lige nogen erfaringer på det område.

Mvh

McCracken

Kommentar
Fra : SWonder

Dato : 09-04-03 22:44

Her kan du se et billed af den gamle mc

http://groups.msn.com/WonderStig

Kommentar
Fra : AUTORAP

Dato : 15-04-03 10:04

Hej angående registreringsattest på din yamaha,prøv på det lokale motorkontor og medbring stelnummer og motornummer,så kan de måske finde den tidligere ejer og evt.får du et link til centralregistret,hvor de kan finde den.
så held og lykke. jeg har tit prøvet det samme,også med held.