/ Forside/ Teknologi / Hardware / Harddiske / Spørgsmål
10  tedd 4561
..
Fra : kany01
Vist : 863 gange
20 point
Dato : 26-02-09 09:28

hvor ligger systemgedannelse?

Hvad er overskrives ??

hvordan få jeg fat i killdisk?

Hvor længe tid fx 6 månender eller hvad ??

Accepteret svar
Fra : tjantzen

Modtaget 20 point
Dato : 26-02-09 10:57

Systemgendannelse:
Start-Alle programmer-Tilbehør-Systemværktøjer-Systemgendannelse

overskrive:
At PC'en overskriver det sted på harddisken, hvor en anden information var lageret, hvilket derfor gør den "gamle" utilgængelig

Kill disk
http://www.killdisk.com/downloadfree.htm

Hvor lægen:
Øhh.... hvor længe hvad?
Systemgendannelse? Normalt en 3-4 måneder kan man gå tilbage i tiden.
Men Kun hvis der er etableret en systemgendannelse på dette tidspunkt.
Man kan altå ikke bare sige, at man vil systemgendanne PC'en som den så du fx. 24 december.
Windows lagre selv nogle automatiske gendannelsestidspunkter, som man så kan vælge mellem. Disse punkter bliver oftest generete i forbindelse med automatiske systemopdateringer.
Man kan gåselv selv danne systemgendannelses tidspunkter

mvh
Thomas

Godkendelse af svar
Fra : kany01

Dato : 26-02-09 13:53

Tak for svaret tjantzen.

Kommentar
Fra : kany01

Dato : 27-02-09 09:06

Hvorfor har jeg ikke delemapper i min bærebar?

Hvordan benytte man en delemapper?

Hvis man ikke har delemapper gem det noget?

Hvad er forskel mellem den gamle msn og den ny msn?

Hvis man benytte en delemapper kommer det gamle ting igen?

Kommentar
Fra : tjantzen

Dato : 27-02-09 14:07

Hvordan:
Højreklik på en mappe vælg fanebladet "Deling" og sæt mappen til "del med andre"

Hvorfor:
Det betyder at hvis din PC er tilsluttet et nætværk, så kan de andre i netværket få adgang til dine delte mappen og deres indhold på din PC.
Og alt efter hvilke rettigheder du giver dem, kan de se/læse, slette og/eller redigere i dine filer i de delte mapper

MSN:
Aner det ikke!

mvh
Thomas