/ Forside/ Teknologi / Internet / Hjemme sider / Spørgsmål
10  refi 3578
Giveaway of the Day
Fra : ferik
Vist : 753 gange
500 point
Dato : 25-02-09 21:34

Giveaway of the Day
YouTubeGet is an all-in-one software designed to make quick and easy work to download YouTube videos and convert them.
jeg har hentet programmet og installeret
jeg kan godt youtube filer, men de er i et forkert format
hvad skal jeg gøre for at få dem converteret, så jeg kan afspille dem

Kommentar
Fra : ferik

Dato : 25-02-09 21:35
Kommentar
Fra : iah

Dato : 25-02-09 21:37
Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 25-02-09 21:59

Det kan du vælge der hvor du sætter link ind, vælg AVI det kan som regel afspilles på PC

mvh klaudi

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 25-02-09 22:06

Du kan os vælge None *.flv og så konverterer med Format Factory

mvh klaudi

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 25-02-09 22:27

Jeg bruger dette program til at hente youtube videoer, og derefter konverterer dem til mp3 filer

http://youtubedownload.altervista.org/

Kommentar
Fra : ferik

Dato : 25-02-09 22:34

jeg får først set på de gode forslag i morgen
ser fodbold i øjebilkket

Accepteret svar
Fra : Klaudi

Modtaget 500 point
Dato : 25-02-09 23:01

Her er en bedre og den er gratis
http://www.vdownloader.es/download.html

mvh klaudi

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 25-02-09 23:21

Youtubedownloader er nu også gratis

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 26-02-09 01:47

Smid den fra giveawayoftheday ud og brug YoutubeDownloader som Nordsted1 skriver, den er gratis og nem at bruge http://youtubedownload.altervista.org/ hent filmen og omdan den bagefter, du kan også nøjes med at gemme lyden som mp3, er der problemer med at bruge den, så mangler du codecs, hent en codecs pakke også gratis, hent fra Filehippo for at være sikkert på at få den nyeste: http://www.filehippo.com/download_klite_codec_pack/ den er til XP computere, hvis du har Vista så skal du bruge en anden pakke

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 26-02-09 08:07

Jeg har hentet og afprøvet programmet -- det er faktisk ikke så skeløjet ---

Du finder sangen/videoen - trykker download-- så kommer der en ny side - vælg format - og vælg distination for hvor filen skal ligge, samt navngive filen... så downloader den, og der kommer en lille boks hvor du kan se hvor mange procent der er loadet

Faktisk ret smart - at gøre det hele på en gang

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 26-02-09 19:14

Ferik, du må ikke opgi' det program, det er faktisk godt - og nemt

Når kan finde ud af det, så kan du også

Kommentar
Fra : ferik

Dato : 26-02-09 21:47

jeg har ikke været hjemme hele dagen
i øjeblikket ser jeg AAB fodbold

Kommentar
Fra : ferik

Dato : 27-02-09 16:58

jeg har lidt problemer med at finde det rigtige fil format

Kommentar
Fra : ferik

Dato : 27-02-09 17:09

jeg har et næsten ny TV med USB stik
jeg kan kun få det til at afspille i SVCD format
(hentede videoer fra youtube)
? måske noget der kunne være lidt nemmere
ellers er jeg noget overrasket over alt det, der er på Youtube

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 27-02-09 17:11

I boksen hvor du downloader fra, i den første linje skal du skrive url

Lige under der, er der endnu en linje....auto convert to... der finder du det format du skal bruge

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 27-02-09 17:13

Hvis skidtet bliver ved med at drille dig, så bruge

http://youtubedownload.altervista.org/

Kommentar
Fra : ferik

Dato : 05-03-09 09:09

jeg tror at jeg har styr på problembet
jeg kunne ikke afspille fra USB stik
jeg har 6 usb stik, jeg har nu fundet ud af, at jeg kan afspille fra de tre af dem
jeg lukker ? imorgen

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 05-03-09 09:40

Nå så er du måske blevet stor "låner" nu

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 05-03-09 17:54

Er der noget der driller igen, siden du har kommet spørgsmålet på forsiden

Kommentar
Fra : ferik

Dato : 05-03-09 20:30

jeg har forøget point, måske er det derfor

Kommentar
Fra : ferik

Dato : 07-03-09 12:55

Nordsted1
jeg opretter et ?
med point til dig, for din hjælp
Erik

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 07-03-09 13:03

Det er da mægtig pænt af dig, men jeg kunne åbenbart ikke hjælpe dig

Men som jeg skrev tidligre, du må ikke opgive, for når jeg kan finde ud af programmet, så kan du også få det lært - og programmet er godt nok

Kommentar
Fra : ferik

Dato : 07-03-09 13:09

ved hjælp fra
Nordsted1
Klaudi
og eget held, har jeg det oppe og køre
tak for det

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 07-03-09 13:14

Py ha... det var godt

Bortset fra det, så var der endnu et youtube program kort efter dette program, fik du set hvad det var, jeg nåede det ikke?

Kommentar
Fra : ferik

Dato : 07-03-09 13:22

jeg så godt det næste program, men fik det ikke installere det,
men det går fint med at hente fra YOUTUBE, CONVERTERE og gemme/flytte til USB stik
og afspille på mit nye MIRAI TV med USB stik

Godkendelse af svar
Fra : ferik

Dato : 08-03-09 10:51

Tak for svaret Klaudi.

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 08-03-09 11:04

Velbekommen