/ Forside/ Teknologi / Internet / Hjemme sider / Spørgsmål
10  refi 3578
Slet profil på Facebook
Fra : plimgøj
Vist : 907 gange
100 point
Dato : 25-02-09 19:31

Ved du, hvordan man nemmest sletter sin profil på Facebook?

Jeg er aldrig derinde, og folk regner åbenbart med at den bliver tjekket... Så det er nok bedst at fjerne den helt.

Men gider ikke skulle fedte rundt på siden i evigheder for at finde ud af, hvordan man gør.

Kommentar
Fra : HelleBirgitte

Dato : 25-02-09 19:45

Du kan ikke slette din profil - men kun deaktivere den. Gå ind på profil og vælg - deaktiver -

Kommentar
Fra : brokke44

Dato : 25-02-09 19:47

Brug denne link http://www.new.facebook.com/help/contact.php?show_form=delete_account
Så skulle du kunne slette din profil permanent

Kommentar
Fra : plimgøj

Dato : 25-02-09 19:47

Er der slet ikke nogen mulighed for at blive helt fjernet??

Kommentar
Fra : plimgøj

Dato : 25-02-09 19:48

Jubii - havde ikke set indlæg nummer t

Kommentar
Fra : HelleBirgitte

Dato : 25-02-09 19:51

Heldigvis har brokke44 ret læs også artiklen her http://www.berlingske.dk/article/20090218/kultur/90218025/

Kommentar
Fra : plimgøj

Dato : 25-02-09 19:56

Har prøvet at gå ind og prøve linket - det er lidt mærkeligt. Den beder om adgangskode - og så de klassiske sikkerheds-kontrol-ord.

Har prøvet fire gange i træk, men den skriver hele tiden, at det er forkert.

Oooooog har tjekket om koden er rigtig - har nemlig logget på Facebook, for at teste...
Skulle ikke mene, at jeg er så dårlig til at se kontrol-ordene, at jeg flere gange i træk kan skrive forkert... Men prøver lige igen.

Kommentar
Fra : edison

Dato : 25-02-09 20:01

det er sku ikke dig der er blind... de der kontrolkoder virker ikke. jeg har selv prøvet i flere timer... Dem bag facebook. vil vel ikke af med os.

Kommentar
Fra : plimgøj

Dato : 25-02-09 20:03

Aaaaaaaaaaaaaaaargh - det er for mærkeligt.

Nå, blev helt nervøs for at jeg var blevet helt dum

Kommentar
Fra : plimgøj

Dato : 25-02-09 20:04

Kan man mon sende en mail til nogen, så?? Eller er man bare fanget der for evigt

Kommentar
Fra : return

Dato : 25-02-09 20:11

plimgøj<<< privacy@facebook.com:

synes du skal skrive til dem og tro mig det hjælper hvis du skriver sådan her :

Hi -

I will not be using my Facebook account again and therefore want it to be DELETED permanently.

Sincerely,

så får du du en mail der ligner dette her når de har gjort det :

Hi Mikkel,

We have deleted your profile information and removed your email address from our login database. Please let me know if you have further questions or concerns.

tro mig det hjælper hvis du gør som jeg har skrevet for har nemlig slev skrevet til dem og fået lukket min profil der

Kommentar
Fra : plimgøj

Dato : 25-02-09 20:12

Lovely - det prøver jeg

Accepteret svar
Fra : brokke44

Modtaget 110 point
Dato : 25-02-09 20:12

Nej, du er ikke dum, men du skal have slået cookies til. Næste gang du logger på FB skal du krydse feltet "husk mig" (så vidt JEG husker) når du derefter bruger den link, jeg skrev, skulle FB kunne genkende dig - tryk på send forneden - og så burde FB-teamet slette din profil.

Kommentar
Fra : return

Dato : 25-02-09 20:19

plimgøj

tror du skal prøve at nul stille din browser så tror jeg det hjælper mht det heHar prøvet at gå ind og prøve linket - det er lidt mærkeligt. Den beder om adgangskode - og så de klassiske sikkerheds-kontrol-ord.

Har prøvet fire gange i træk, men den skriver hele tiden, at det er forkert.

Oooooog har tjekket om koden er rigtig - har nemlig logget på Facebook, for at teste...
Skulle ikke mene, at jeg er så dårlig til at se kontrol-ordene, at jeg flere gange i træk kan skrive forkert... Men prøver lige igen.

r du skriver her

så vil det sikkert nok virke

Godkendelse af svar
Fra : plimgøj

Dato : 25-02-09 20:20

Tak for svaret brokke44. Hurra, hurra - det virkede

Og til return - jeg laver lige et lille indlæg, hvor du også kan få nogle point, for dit tip virker sikkert også. Men man kan jo kun gi point til én.

Heeeeeeeerligt at være af Facebook - så skulle det tage 14 dage, og vips så er den permanent fjernet

Kommentar
Fra : brokke44

Dato : 25-02-09 20:33

Selv tak - jeg synes nu, at FB er meget underholdende. Jeg har blandt andet fundet frem til gamle kollegaer og skolekammerater. Man skal naturligvis være varsom med personlige oplysninger.
Men ellers finder jeg FB lettere vanedannende.

Kommentar
Fra : plimgøj

Dato : 25-02-09 20:40

Ja, rigtig mange er glade for det - men ikke her.

Vil hellere ha en mail eller sms - hvem sagde gammeldags?

Kommentar
Fra : plimgøj

Dato : 25-02-09 20:45

Rock Nalle er også fjernet fra Facebook.

http://www.dr.dk/Regioner/Fyn/Nyheder/Odense/2009/02/25/054742.htm

Kommentar
Fra : HelleBirgitte

Dato : 25-02-09 20:51

Citat
Rock Nalle er også fjernet fra Facebook
Så må vi håbe, der ikke også kommer en falsk plimgøj på fjæsbogen

Kommentar
Fra : brokke44

Dato : 25-02-09 20:55

Citat
Rock Nalle er også fjernet fra Facebook.

Nå, for pokker - det gør nu ikke mig noget.
Han kan sætte sig i sin rockingchair med gode gamle fru Olsen

Kommentar
Fra : plimgøj

Dato : 25-02-09 21:05

Puha - en falsk Plimgøj. Ubehagelig tanke

Well, kan I ha dejlig aften

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 26-02-09 09:11

Alt det med kram, hugs, hjerter, bamser og jeg sq ikke hvad, er noget plidder-pladder, som jeg er ved at få pip af...

Hvordan mon jeg undgår dem?

Kommentar
Fra : brokke44

Dato : 26-02-09 09:24

Jamen Hanne dog,

Du modtager da ikke mere end du ønsker. I indstillinger kan du til/fravælge, hvilke beskeder du ønsker fra FB.

I applikationsindstillinger kan du fravælge krammere m.m.m.
Jeg synes ellers, at det er squ da herligt med en lille hyggekrammer i ny og næ.

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 26-02-09 09:42

Det vil jeg hellere have IRL.

Johh, men det er bare så overfladisk - for nemt at smide om sig med kram i cyberspace

Kommentar
Fra : brokke44

Dato : 26-02-09 09:52

Citat
Det vil jeg hellere have IRL.

do-do

Men det BEHØVER ikke at være overfladisk - det kan da godt være seriøst nok (og er det forhåbentligt i mange tilfælde)

Hvis man er forhindret i at give en krammer IRL (afstand geografisk) er en virtuel en af slagsen ikke at foragte.

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 26-02-09 14:44

Næ, dét har du ret i, brokkemand

Kommentar
Fra : gwh

Dato : 06-03-09 02:36

Hej plimgøj
Jeg har også lige haft glæde af dit spørgsmål og siger til dig og brokke 44 for linket , det virkede , jeg var nemlig heller ikke helt tilfreds med kun at kunne deaktiverer, men ville også gerne helt slettes så om 14 dage er jeg også
Mvh. gwh.