/ Forside/ Teknologi / Hardware / Mac / Spørgsmål
10  EXTERMINA.. 750
Logic Setup
Fra : james25
Vist : 502 gange
90 point
Dato : 25-02-09 18:05

Hey !

Jeg har problemer med mit logic. Det er logic pro 8 med en saffire pro 26 i/o interface samt en behringer converter tilsluttet (ada8000) via adat.
Men når jeg sætter saffiren, som master er der rigtig meget støj og udslag fra converteren (uanset om de er tilsluttet mic eller ej) og hvis jeg sætter converteren, som master, kommer logic med en fejlmeddelse der siger : enable to sync midi and audio device. Dette sker efter 15 min optagelse.

Egentlig ville det være mest logisk med med saffiren som master - men som sagt med meget støj.
Nogen forslag til hvad der kan være galt ?

Kommentar
Fra : EA_HS

Dato : 26-02-09 07:03

Det er der vist ikke de store chancer for at få besvaret her på ’kandu’
prøv : http://www.logicforum.dk/

Annuller spørgsmålet
Fra : james25

Dato : 27-02-09 11:04

Det viser sig at være en hardware fejl i saffiren som fabrikanten nu tager sig af...