/ Forside/ Interesser / Hus og have / Møbel-reparationer / Spørgsmål
10  transor 665
Lås til karlekammerskab
Fra : thulin
Vist : 8327 gange
200 point
Dato : 25-02-09 13:20

Hvor kan man købe en ny lås til en karlekammerskab ?

Der sidder en lås i skabet idag , men der er ikke nogen nøgle til, så jeg tænkte at den nok var nemmest at finde en ny billig lås til skabet, men hvor finder man lige sådan en ??

Kommentar
Fra : refi

Dato : 25-02-09 13:48

Byggemarkeder....

Men det er nok nemmere at finde en ny/gammel nøgle.... Det er jo ikke ligefrem "kodelåse" der sidder i sådanne.....

Kommentar
Fra : refi

Dato : 25-02-09 13:55
Kommentar
Fra : HelleBirgitte

Dato : 25-02-09 15:09

Prøv at se her, kasselåse - forøvrigt en side med mange finurligheder

http://www.antikreservedele.dk/

Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 25-02-09 16:54

Prøv at klikke enten på kasselås eller indstikslås i HelleBirgittes link.

Forskellen er at der er fræset ind til indstikslåsen i skabsdøren.

Accepteret svar
Fra : tykkemand

Modtaget 200 point
Dato : 25-02-09 17:18

gå hen til en låsesmed han har en bundt nøgler du få med hjem og prøve, så når du har fundet den der passer køber du den af ham så nemt kan det gøres

hilsen tykkemand

Kommentar
Fra : piratfizken86

Dato : 25-02-09 17:37

Desuden ligger større møbel-genbrugsforretninger tit inde med en stor mængde af gamle møbel-nøgler - Måske du kan få lov at låne et par forskellige stykker der og prøve. Så kan du altid købe den af dem bagefter :)

Godkendelse af svar
Fra : thulin

Dato : 25-02-09 20:27

Tak for svaret tykkemand.

Det vil jeg da straks prøve