/ Forside/ Teknologi / Hardware / Harddiske / Spørgsmål
10  tedd 4561
billede
Fra : kany01
Vist : 413 gange
20 point
Dato : 25-02-09 10:56

er det rigtig at billederne bliver gemt på harddisk selvom man sletter det fra papirkurv?

Accepteret svar
Fra : peet49

Modtaget 30 point
Dato : 25-02-09 11:01

Det er det - de bliver også gemt i systemgendannelse.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 25-02-09 11:17

Citat
Det er det - de bliver også gemt i systemgendannelse.

HVILKE BILLEDER ??????

Systemgendannelse gemmer kun systemfiler

At ting så generelt bliver liggende på harddisken til de overskrives, er en anden historie.....

Pladsen ER frigivet....

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 25-02-09 12:57

Ja alt ligger stadig på harddisken.

Det er kun henvisning til hvor det ligger som slettes.

Efter længere tids brug overskrives så det der er "slettet" og er nu næsten helt væk.

Skal alt slettes, bruges et overskrivnings program eks. "killdisk"

Kommentar
Fra : kany01

Dato : 26-02-09 13:14

Heej

Jeg mener hvis jeg nu sender en billede fra min mobil til min bærebar via Bleutooth, vil det også gemmes selvom man slette dem fra Papirkurv?

Jeg har ikke delemapper på dokument, vil det sige at der blive ikke gemt noget ?

Hvis jeg gemme program "Killdisk" hvad sker der efter det?

MVH kany

Kommentar
Fra : peet49

Dato : 26-02-09 13:28

Pas på med killdisk, hvis du har en præindstalleret maskine med et recoveryspor. Al normal sletning og format, giver kun ret til overskrivning.

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 26-02-09 13:32

Du skal ikke gemme programmet killdisk..............................og jeg tror ikke du skal bruge det program før du har snakket med nogen som ved lidt mere.................den kan slette hele din harddisk.
Et billede eller noget andet som lægges på computeren fjernes ikke fra harddisken selvom det ryger i papirkurven og slettes fra den papirkurv.......................men du kan bare ikke finde det, før du bruger et bestemt program.
Den slags programmer er ikke legetøj.

Godkendelse af svar
Fra : kany01

Dato : 26-02-09 13:56

Tak for svaret peet49.

Kommentar
Fra : peet49

Dato : 26-02-09 13:59

Selv tak.